×
×

به همت با شگاه موسیقی فرهنگسرای ارسباران

  • کد نوشته: 172396
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • کتاب « واروژان» نوشته‌ی «حسین عصاران» جمعه ۱۳ بهمن ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران نقد می شود. در این جلسه؛ لوریس چکناواریان، محمد سریر و ناصر چشم‌آذر از اساتید صاحب نام موسیقی ایران در مورد جایگاه و نقش واروژان در تاریخ موسیقی پاپ و ترانه ایرانی به سخنرانی می‌پردازند. این کتاب که چاپ آن را […]

    به همت با شگاه موسیقی فرهنگسرای ارسباران
  • کتاب « واروژان» نوشته‌ی «حسین عصاران» جمعه ۱۳ بهمن ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران نقد می شود. در این جلسه؛ لوریس چکناواریان، محمد سریر و ناصر چشم‌آذر از اساتید صاحب نام موسیقی ایران در مورد جایگاه و نقش واروژان در تاریخ موسیقی پاپ و ترانه ایرانی به سخنرانی می‌پردازند.

    این کتاب که چاپ آن را انتشارات «رشدیه» برعهده داشت در هفته گذشته با استقبال مخاطبان مواجه شد در بخش دیگر برنامه با حضور مولف و «امیرپوریا» منتقد مهمان بررسی می‌شود. کتاب «باران عشق» اثر دیگر حسین عصاران نیز در زمینه تحقیق در گستره موسیقی و ترانه معاصر ایرانی با گفت‌وگویی بلند با ناصر چشم‌آذر، ضمن بررسی روند زندگی هنری این استاد موسیقی به واکاوی موسیقی پاپ و ترانه و موسیقی فیلم در نیم قرن گذشته می‌پردازد که زمستان سال ۹۴ با حضور اساتید موسیقی در همین فرهنگ‌سرا رونمایی شد.

    علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی سیدخندان، خ جلفا مراجعه یا با شماره های تلفن ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=172396
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *