×
×

گروه لیان در فستیوال بین‌المللى موسیقى «کلتیک کانکشن» شرکت می‌کند

  • کد نوشته: 167198
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۰ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • محسن شریفیان پژوهشگر و نوازنده مطرح نى‌انبان ایرانى با همراهى حمید اکبرى و اکلو فرامرزى براى شرکت در یک رویداد جهانى، راهى فستیوال بین المللى «کلتیک کانکشن» در اسکاتلند مى‌شود. فستیوال بین‌المللى موسیقى «کلتیک کانکشن» یکى از معتبرترین و بزرگترین فستیوال‌هاى فولک دنیا است که اواخر ماه ژانویه هر سال در شهر گلاسگو برگزار و […]

    گروه لیان در فستیوال بین‌المللى موسیقى «کلتیک کانکشن» شرکت می‌کند
  • محسن شریفیان پژوهشگر و نوازنده مطرح نى‌انبان ایرانى با همراهى حمید اکبرى و اکلو فرامرزى براى شرکت در یک رویداد جهانى، راهى فستیوال بین المللى «کلتیک کانکشن» در اسکاتلند مى‌شود.

    فستیوال بین‌المللى موسیقى «کلتیک کانکشن» یکى از معتبرترین و بزرگترین فستیوال‌هاى فولک دنیا است که اواخر ماه ژانویه هر سال در شهر گلاسگو برگزار و میزبان بیش از ١٠٠ هزار نفر از علاقه‌مندان به موسیقى سراسر دنیا مى‌شود.

    در این جشنواره بیش از سیصد کنسرت برگزار می‌شود و در بخش جانبى فستیوال، فعالیت‌هاى متنوعى همچون برگزارى ورک شاپ‌ها، سخنرانى و… نیز انجام مى‌شود.

    گروه «لیان» از بوشهر و سه نوازنده مطرح اسکاتلندی؛ دیوید شِدِن، گراهام مکنزى و پابلو لافونته در تاریخ ١۴ بهمن که مهم‌ترین روز فستیوال و اختتامیه آن است، در سالن «رویال کنسرت هال» شهر گلاسکو اسکاتلند روى صحنه خواهند رفت.

    محسن شریفیان که به تازگى کتاب آموزش نى‌انبان را منتشر کرده می‌گوید: «علاوه بر این برنامه گروه لیان جداگانه در روز ۶ بهمن در لندن نیز به اجراى کنسرت خواهد پرداخت. این برنامه به دعوت مرکز مطالعات هنر ایرانIran Art Research برگزار مى‌شود که بخشى از عواید آن به نفع زلزله زدگان کرمانشاه صرف خواهد شد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=167198
       
    برچسب ها محسن شريفيان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *