×
×

براى درمان یک نوازنده هرمزگانى

  • کد نوشته: 146186
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • «محسن شریفیان» خواننده جنوبی گروه موسیقی لیان بوشهر، آهنگساز، نوازنده سرشناس نی انبان و پژوهشگر، نشان فستیوال جهانى را براى درمان یک نوازنده هرمزگانى به حراج گذاشت.
    +موسی کمالی (نوازنده جنوی ساز جهله) با توجه به بالا بودن هزینه درمان و عمل جراحی ماه هاست با درد دست و پنجه نرم میکند

    براى درمان یک نوازنده هرمزگانى
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    «محسن شریفیان» خواننده جنوبی گروه موسیقی لیان بوشهر، آهنگساز، نوازنده سرشناس نی انبان و پژوهشگر، نشان فستیوال جهانى را براى درمان یک نوازنده هرمزگانى به حراج گذاشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چند روز پیش شاهد گزارش تصویری خبرنگاران خبرگزاری ایسنا بودیم در خصوص بیماری موسی کمالی (نوازنده جنوی ساز جهله ) که با توجه به بالا بودن هزینه درمان و عمل جراحی ماه هاست با درد دست و پنجه نرم میکند.

    در همین راستا محسن شریفیان نوازنده و آهنگساز و پژوهشگر موسیقی نواحی که برای اجرا در سی و دومین جشنواره جهانی نی انبان به اسپانیا سفر کرده بود ، پس از اجرا و کسب دیپلم افتخار و مدال این رویداد جهانی ، نشان هنری خود را به حراج گذاشت تا سهمی در تهیه هزینه های درمان موسی کمالی نوازنده جنوبی داشته باشد.

    محسن شریفیان در اینستاگرام خود چنین نوشت: «مدال سى و دومین فستیوال بین المللى نوازندگان نى انبان جهان.

    مى خواهم این نشان، نشانه اى براى قدردانى از دستان هنرمند هرمزگانى، موسى کمالى، سازنده و نوازنده ساز محلى بندرعباسى باشد که متاسفانه این روزها با بیمارى و درد همنوا شده است و سازش، کوک نیست! هزینه درمانى پیش بینى شده، ٢۵ میلیون تومان است.

    با این که مى دانم این مدال ارزش مالى ندارد ولى آن را همینجا به حراج مى گذارم و درآمد حاصل از آن را با هزاران آرزوى سلامتى و روزهاى روشن و تسریع پروسه درمانى براى ایشان، تقدیم خواهم کرد.

    بازهم با همت و خیرخواهی مردم هنردوست و قدرشناس و هنرمندان متعهد اتفاق های خوبی رغم خواهد خورد.

    اما یادمان باشد موسی کمالی تنها یکی از نمادهای دردهای پنهان جامعه فرهنگ و هنر موسیقی نواحی است، جامعه‌ای که علی‌رغم بی‌مهری‌ها، همچنان پویا و اثرگذار است.»

    https://musiceiranian.ir/?p=146186
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *