×
×

پس از ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 111629
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «محسن شریفیان» پژوهشگر، نویسنده و موسیقیدان بوشهری پس از ماه مبارک رمضان براى اجرا در یک جشنواره ویژه ساز نى‌انبان راهى اتریش مى‌شود.
    +در این فستیوال بابک نیکزاد، محمد خدادادى و ماهان میرعرب که از فارغ التحصیلان مقطع دکترا و کارشناسى موسیقى در دانشگاه‌هاى اتریش هستند، نی انبان محسن شریفیان را همراهی می‌کنند

    پس از ماه مبارک رمضان
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    «محسن شریفیان» پژوهشگر، نویسنده و موسیقیدان بوشهری پس از ماه مبارک رمضان براى اجرا در یک جشنواره ویژه ساز نى‌انبان راهى اتریش مى‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، جشنواره «نى‌انبان بردون» در تاریخ ۸ جولای‌ (۱۸ تیرماه) در وین آغاز به کار می‌کند و تا ۱۰ جولای ادامه خواهد داشت.

    کارگاه‌های آموزشی مختلفی در مورد انواع ساز نى‌انبان در جهان و همچنین روش‌های نوازندگی این ساز بین المللی در جشنواره «نى انبان بردون» برگزار می‌شود و هنرمندانى از کشورهاى ایران، ایرلند، اسلواکی، کرواسی، مجارستان، چک و اتریش در آن حضور می‌یابند.

    در این فستیوال بابک نیکزاد، محمد خدادادى و ماهان میرعرب که از فارغ التحصیلان مقطع دکترا و کارشناسى موسیقى در دانشگاه‌هاى اتریش هستند، نی انبان محسن شریفیان را همراهی می‌کنند.

    محسن شریفیان همچنین در تاریخ ١۴ جولاى در آلمان نیز به اجراى برنامه خواهد پرداخت. این اجرا در دانشگاه «هوهنهایم» شهر اشتوتگارت و با همراهى حبیب مفتاح بوشهرى برگزار می‌شود.

    پرفسورگونتر نویمان به عنوان کارشناس و نوازنده نى انبان، کارگاه آموزشی محسن شریفیان در آلمان را همراهى خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=111629
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *