×
×

منوچهر صهبایی خبر داد:

  • کد نوشته: 166065
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • رهبر ارکستر مجلسی ایران از تغییر زمان برگزاری تازه ترین اجرای زنده این مجموعه به دلیل بیماری یکی از اعضای گروه اجرایی کنسرت و بستری شدن وی در بیمارستان خبر داد.

    منوچهر صهبایی خبر داد:
  • رهبر ارکستر مجلسی ایران از تغییر زمان برگزاری تازه ترین اجرای زنده این مجموعه به دلیل بیماری یکی از اعضای گروه اجرایی کنسرت و بستری شدن وی در بیمارستان خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، منوچهر صهبایی رهبر ارکستر مجلسی ایران گفت: تمامی برنامه ریزی ها به شکلی انجام گرفته بود که ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۱۱ دی ماه تازه ترین کنسرت ارکستر مجلسی ایران به رهبری من در فرهنگسرای نیاوران تهران با اجرای آثاری از هایدن، موتزارت و سالی یری برگزار شود که یک اتفاق غیرمترقبه موجب شد تاریخ برگزاری کنسرت به وقت دیگری موکول شود.

    وی ادامه داد: متاسفانه طی روزهای گذشته برای همسرم منیژه صهبایی که مدیریت ارکستر را نیز به عهده دارد ضعف جسمانی شدیدی اتفاق افتاد و ما مجبور شدیم بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل کرده و او را تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار دهیم. این موضوع تا همین امروز هم ادامه دارد و به دلیل اینکه تمامی هماهنگی های مربوط به کنسرت با مدیریت همسرم انجام می گرفت از این رو عملا فعالیت های ما در روزهای منتهی به کنسرت متوقف شده است از این جهت تصمیم گرفتیم تا زمان بهبودی کامل وی برگزاری کنسرت را به وقت دیگری موکول کنیم.

    صهبایی عنوان کرد: من به این موضوع کاملا واقف هستم که مخاطبان چنین کنسرت هایی برای حضور در یک اجرای زنده موسیقایی از چندین روز قبل برنامه ریزی کرده و برای تهیه بلیت اقدام می کنند که در اینجا لازم است از همه مخاطبان فهیم کنسرت های ارکستر مجلسی ایران به نمایندگی از اعضای ارکستر عذرخواهی کنم که چنین اتفاق پیش بینی نشده به وقوع پیوست و ما ناگزیر شدیم که تاریخ برگزاری کنسرت را به وقت دیگری موکول کنیم. البته ذکر این نکته نیز لازم است که پول بلیت های خریداری شده توسط سامانه فروش بلیت کنسرت به مخاطبان عودت داده خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=166065
       
    برچسب ها منوچهر صهبایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *