×
×

گزارش تصویری از تمرین کنسرت

  • کد نوشته: 163974
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۵ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • «وحید تاج» با همراهی گروه موسیقی «مهربانیم به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه، یکشنبه ۲۶ آذرماه سال جاری در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

    گزارش تصویری از تمرین کنسرت
  • «وحید تاج» با همراهی گروه موسیقی «مهربانیم به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه، یکشنبه ۲۶ آذرماه سال جاری در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به سرپرستی و آهنگسازی سلمان سالک و خوانندگی وحید تاج در حالی در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود که با استقبال فراوان مخاطبان موسیقی اصیل ایرانی مواجه شده و تمامی بلیت‌های این کنسرت به اتمام رسیده است.

    طبق اعلام گروه در کنسرت پیش رو، تصانیف «پرواز با خورشید» با شعری از فریدون مشیری در دستگاه ماهور، «دیدار» با شعری از سیمین بهبهانی در آواز دشتی، « یار دلنواز» با شعری از حافظ در بیات اصفهان و مژده آزادی با شعری از هوشنگ ابتهاج در بیات اصفهان و سه‌گاه از ساخته‌های سلمان سالک و تصنیف محلی«مرغ شب» با شعری از محمدعلی جعفری در دستگاه شور، تصنیف «باز آنکه دلم مشتاقش بود» از ساخته‌های داریوش رفیعی در بیات اصفهان و موسیقی محلی کردی «بی‌نشان» به اجرا درمی‌آید و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز و تک‌نوازی نیز خواهند بود.

    گروه آوای مهربانی به آهنگسازی و سرپرستی سلمان سالک نوازنده تار و خوانندگی وحید تاج را امیر رحمانی (سنتور)، مریم خدابخش(عود)، بیتا قاسمی (ویلن‌سل)، حمیدرضا آفریده (کمانچه)، وفا مصباحی (نی) و مجید علیزاده (تمبک) تشکیل می‌دهند.

    گفتنی است؛ کنسرت گروه موسیقی مهربانی به خوانندگی وحید تاج یکشنبه ۲۶ آذرماه سال جاری به همت موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و با همکاری موسسه نیکوکاری مهر آفرین در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    عکسها از ریحانه نورافشار

    https://musiceiranian.ir/?p=163974
       
    برچسب ها وحید تاج

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *