×
×

با عنوان شب چله و همزمان با اولین شب زمستان ۱۳۹۶

  • کد نوشته: 160144
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت موسیقی محلی «تال»، با آواز دو خواننده سرشناس، «فرج علیپور» و «کوروش اسدپور»، در اولین ماه زمستانی ۱۳۹۶ تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان در «تالار وزارت کشور» می شود.
    +جزئیات به همراه اطلاعات بلیت فروشی این کنسرت

    با عنوان شب چله و همزمان با اولین شب زمستان ۱۳۹۶
  • کنسرت موسیقی محلی «تال»، با آواز دو خواننده سرشناس، «فرج علیپور» و «کوروش اسد پور»، در اولین ماه زمستانی ۱۳۹۶ تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان در «تالار وزارت کشور» می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت مشترک «فرج علیپور» و «کوروش اسدپور» دو پیشکسوت موسیقی بختیاری، در تاریخ ۱ دیماه سال جاری، با رپرتواری از بیاد ماندنی ترین آثار این گروه، در «تالار وزارت کشور»، به اجرا در می آید.

    در این مجموعه موسیقایی فرج علیپور (کمانچه، آواز)، کوروش اسدپور (آواز)، مسلم علیپور (کمانچه)، میلاد علیپور (تار)، مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، داوود رحمان پور (سنتور)، مریم خدابخش (عود)، محسن کیهان نژاد (سرنا)، ماهور زمانه پور (سازهای کوبه ای) و رامین ملکی (دهل و دف) به هنرنمایی می پردازند.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی «تال»، در ساعت ۱۹ از تاریخ یکم دیماه ۱۳۹۶ در «سالن وزارت کشور»، بروی صحنه می رود و بهای بلیت این کنسرت، ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و و ۷۰٫٫٫٫الی ۱۳۰ هزار تومان می باشد. علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=160144
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *