×
×

قطعه تصویری «از کفم رها» منتشر شد

  • کد نوشته: 158735
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • قطعه تصویری «از کفم رها» که از ساخته های «عارف قزوینی» می باشد، با صدای «سبحان مهدی پور» خواننده موسیقی سنتی و توسط موسسه فرهنگی هنری آوای دل البرز منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در ادامه می توانید «از کفم رها» (به شماره مجوز ۰۰۷۲۴/۷۳۸/ت/۹۶/۰۶ از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    قطعه تصویری «از کفم رها» منتشر شد
  • قطعه تصویری «از کفم رها» که از ساخته های «عارف قزوینی» می باشد، با صدای «سبحان مهدی پور» خواننده موسیقی سنتی که توسط موسسه فرهنگی هنری آوای دل البرز منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    «سبحان مهدی پور» با اشاره به موزیک ویدئوی «از کفم رها» که تازه ترین تک اثر موسیقایی-تصویری با صدای وی است، عنوان کرد: «در این قطعه که فضایی رمانتیک و عاشقانه دارد، هنرمندان محمد امین اکبر پور (تار) و ایرج طباطبایی (تنبک)، آواز مرا همراهی کرده، «رضا قلندریان» تصویربرداری این قطعه را بر عهده داشته و «مائده اسماعیلی» همسرم، در آن به ایفای نقش پرداخته است.»

    «سبحان مهدی پور» همچنین خبر داد: «قطعه تصویری دیگری را نیز در دست انتشار داریم، تحت عنوان «وحدت ملی» با شعر و آهنگی از محمد علی امیر جاهد و تنظیم محمد امین اکبرپور که این قطعه نیز ضبط و تصویربرداری آن به پایان رسیده و بزودی ، با حضور مسئولین، هنرمندان و ادیبان، در استان البرز رونمایی خواهد شد . این قطعه فضایی ملی-میهنی دارد که سبحان مهدی پور انرا به شهدا و ایثارگران ایرانزمین تقدیم کرده است>

    در ادامه می توانید قطعه تصویری «از کفم رها» با صدای «سبحان مهدی پور» (به شماره مجوز ۰۰۷۲۴/۷۳۸/ت/۹۶/۰۶ از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود قطعه تصویری «از کفم رها»

    قطعه تصویری «از کفم رها» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=158735
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *