×
×

خواننده «خوشبختیت آرزومه» یک سال پس از ورود به عرصه رسمی و رونمایی از چهره‌اش گفت

  • کد نوشته: 157149
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • ۲۹ شهریورماه سال ۹۵ بود که «سیامک عباسی» پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی پاپ برای اولین‌بار روی صحنه رفت و برای اولین‌بار مخاطبانش چهره او را دیدند. این خواننده در طول سال‌ها فعالیتش و تولید چندین اثر و ویدئو، هرگز چهره‌ خود را نشان نداده بود و همین موضوع برزگترین سورپرایز اولین کنسرتش […]

    خواننده «خوشبختیت آرزومه» یک سال پس از ورود به عرصه رسمی و رونمایی از چهره‌اش گفت
  • ۲۹ شهریورماه سال ۹۵ بود که «سیامک عباسی» پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی پاپ برای اولین‌بار روی صحنه رفت و برای اولین‌بار مخاطبانش چهره او را دیدند. این خواننده در طول سال‌ها فعالیتش و تولید چندین اثر و ویدئو، هرگز چهره‌ خود را نشان نداده بود و همین موضوع برزگترین سورپرایز اولین کنسرتش محسوب می‌شد که بازتاب جالبی هم در فضای مجازی و رسانه‌ها داشت. سیامک عباسی چندی پیش همزمان با سالگرد برگزاری کنسرت و رونمایی از چهره‌اش یک پست مفصل در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و مهمترین نکته‌اش هم تصمیم به عدم برگزاری کنسرت بود.

    سیامک عباسی در این پست نوشت: «۱ سال گذشت. ۱ سال که خیلی سخت و فشرده ولی در عین حال شیرین و لذت‌بخش بود. اتفاقات جدیدی افتاد و شکل زندگیم تغییر کرد. دیده شدنم و از خفا دراومدنم مهمترین این تغییرات بود. توی این ۱ سال کلی کنسرت اجرا کردم، کلی چیز یاد گرفتم، کلی تجربه جدید کسب کردم، آدمای جدید شناختم، دوستای جدید پیدا کردم، و در نهایت کلی خاطره‌ی خوب برام به جا موند که شیرین‌ترین این خاطره‌ها، همصدایی و خاطره‌بازی با شما مخاطب‌های نازنینم بود. توى این سالى که گذشت سرم خیلى شلوغ بود، چون هم درس و دانشگاه و امتحان داشتم، هم کنسرت مى‌رفتم، و هم کارهاى شرکت و تجربه‌هاى هنرى جدید وقتمو پر کرده بود. اینه که به خاطر این همه مشغله نتونستم اون جورى که باید و شاید توى استودیو فعال باشم و آهنگ جدید بخونم براتون؛ که فکر مى کنم خیلى از شما از این موضوع ناراحت باشید. خواستم اینو بهتون بگم که در جریان باشید امسال دیگه درس ندارم ولى به جاش باید روى رساله ام کار کنم. واسه همین براى اینکه از کار استودیویى جا نمونم و بتونم مرتب آهنگاى جدید بخونم و منتشر کنم، تصمیم گرفتم توى کنسرت کمرنگ تر بشم. اینه که فعلاً دیگه کنسرت نمى ذارم. مگر در شهرستان هایى که تا به حال کنسرت نداشته م، اونم فقط به این دلیل که بین مخاطب هام توى شهرهاى مختلف فرق نذاشته باشم.
    خلاصه که قول مى دم امسال پُرکارتر از همیشه باشم و کلى آهنگ جدید بخونم براتون، از اون آهنگ ها که خودتون مى دونید.
    ممنونم که طى همه ى این سال ها پشت و پناهم بودید، زبونم براى سپاسگزارى قاصره، فقط مى تونم بگم خوشبختى تک تک تون آرزوى قلبیمه».

    از سوی دیگر سیامک عباسی بلافاصله در ادامه این پست توضیحات دیگری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «متعاقب پست قبلى خواستم تشکر کنم از اعضاى گروهم، هم گروه قبلى، هم گروه فعلى که طى ١ سالى که گذشت رفیقانه و برادرانه مثل یه خانواده در کنارم بودن  ضمناً همین جا اعلام مى کنم مدت قرارداد من با مدیربرنامه ى سابقم آقاى پیمان عیسى زاده به پایان رسیده و ایشون دیگه مدیریت برنامه هاى منو به عهده ندارن. البته که دوستى من با پیمان عزیز همچنان برقراره و عدم همکارى ما به رفاقت قدیمى ما هیچ ارتباطى نداره. از این به بعد مدیریت تمام برنامه هاى من به عهده ى شرکت فرهنگى هنرى مهرآفرین آهنگ خواهد بود، که راه هاى ارتباطى این شرکت رو در آینده اعلام خواهم کرد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=157149
       
    برچسب ها سیامک عباسی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *