×
×

عکس ها: مرضیه امیری

  • کد نوشته: 154841
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • «امیرعباس گلاب» یک ماه پس از اولین کنسرت رسمی‌اش دوباره در تهران، به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با مدیریت «محمدرضا خانزاده»، با ارکستری تقریباً متفاوت و همچنین قطعاتی که تا حدودی دستخوش تغییر شده بودند روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکس ها: مرضیه امیری
  • «امیرعباس گلاب» یک ماه پس از اولین کنسرت رسمی‌اش دوباره در تهران، به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با مدیریت «محمدرضا خانزاده»،  با ارکستری تقریباً متفاوت و همچنین قطعاتی که تا حدودی دستخوش تغییر شده بودند روی صحنه رفت.

    در بخشی از کنسرت، قطعه «دلفریب» با اجرای مشترک امیرعباس گلاب و سیامک عباسی روی صحنه رفت، حضور سیامک عباسی روی صحنه با استقبال و تشویق‌های حاضرین همراه شد و پس از اتمام دلفریب گفت: «خیلی خوشحالم که امشب در جمع شما هستم و می‌خوانم. خوشحالم که آرزوی دیرین من و امیرعباس اتفاق افتاد و دلفریب را با هم برایتان خواندیم. امیرعباس به کنسرت من آمد و این سورپرایز را داشتیم و من هم آمدم تا دید و بازدید داشته باشیم و بازی رفت و برگشت شد! اجازه بدهید داستان این آهنگ را برایتان بگویم که تاکنون جایی عنوان نشده است. از مدت‌ها قبل قصد داشتیم با همدیگر کاری را بخوانیم تا اینکه دوست گل هر دو ما «مهیار رضوان» که تنظیم‌کننده این آهنگ است عروسی کرد. کادوی عروسی مهیار که دوست من و امیرعباس بود، این آهنگ دلفریب شد. ترانه‌اش را من نوشتم ولی پنجه‌های طلایی یک آهنگساز درجه یک، دوست مشترک من و امیرعباس یعنی امین قباد موسیقی این اثر را خلق کرد.» ناگفته نماند که در اواسط برنامه هم با دعوت امیرعباس گلاب، رضا تاجبخش برای نواختن پیانوی قطعه دلخوشی روی صحنه حاضر شد.

    مهیار رضوان، آرین قیطاسی، بهرنگ معتمدی، سعید شمس، فرزاد رضایی، میلاد جوزی، سهراب رمضان‌زاده، پیمان جوینده‌پور، امیر محمدی، امیرعلی رحمانی عرفان پاشا و عرفان قوی‌قلب اعضای گروه امیرعباس گلاب در این برنامه بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=154841
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *