×
×

نوازنده مشهور فرانسوی

  • کد نوشته: 14871
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۰
  • ۴ دیدگاه
  • کنسرت گروه “کلایدرمن” به سرپرستی ریچارد کلایدرمن از تاریخ ۹ تا ۱۳ آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود

  • کنسرت گروه “کلایدرمن” به سرپرستی ریچارد کلایدرمن از تاریخ ۹ تا ۱۳ آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دفتر موسیقی وزارت ارشاد، ریچارد کلایدرمن پیانیست مشهورفرانسوی به همراه گروه ۱۶ نفری خود در تهران به روی صحنه می رود و برای علاقمندان پیانو می نوازد.

    ریچارد کلایدرمناست. او که نام اصلی اش Philippe Pagèsاست آلبوم‌های متعددی را ارائه کرده و قرار است در اجرای خود در تهران ساخته های جدید ، باز نوازی آثار معروف موسیقی کلاسیک، تنظیم آثار مشهور موسیقی مردمی و موسیقی ملل، و تنظیم‌هایی از موسیقی فیلم های مشهور سینما جهان را به روی صحنه ببرد.

    لازم به ذکر است کلایدرمن تا کنون بیش از ۱۲۰۰ ملودی ضبط کرده است و با فروش بیش از ۸۰ میلیون نسخه دارای ۲۷۰ صفحه طلایی و ۷۰ صفحه پلاتینیوم است. وی سبک رمانتیک نوینی را با تلفیق موسیقی کلاسیک و پاپ ساخته و استاندارد جدیدی از اجرای پیانو را که برای اغلب علاقمندان پیانو و حتی مبتدیان قابل اجرا است پدید آورده. موسیقی کلایدرمن همانند پلی موسیقی پاپ را به موسیقی کلاسیک پیوند زده، گرایش و درک موسیقی کلاسیک به ویژه آهنگسازی را برای مردم دنیا آسان تر نموده است. در کتاب رکوردهای جهانی گینس، از وی به عنوان ” موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا” نام برده شده‌است.

    https://musiceiranian.ir/?p=14871
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *