×
×

میلاد عمرانلو: گروه گروه کر آوازی تهران قصد دارد با یک رهبر فرانسوی به روی صحنه برود

  • کد نوشته: 144263
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه گروه کر آوازی تهران قصد دارد با یک رهبر فرانسوی به روی صحنه برود. میلاد عمرانلو -سرپرست و رهبر گروه کر آوازی تهران- با اعلام این خبر گفت: کنسرت آینده ما ۲۱ و ۲۲ تیرماه در تالار وحدت تهران با همکاری سفارت فرانسه و انجمن موسیقی ایران به روی صحنه خواهد رفت. او توضیح […]

    میلاد عمرانلو: گروه گروه کر آوازی تهران قصد دارد با یک رهبر فرانسوی به روی صحنه برود
  • گروه گروه کر آوازی تهران قصد دارد با یک رهبر فرانسوی به روی صحنه برود.

    میلاد عمرانلو -سرپرست و رهبر گروه کر آوازی تهران- با اعلام این خبر گفت: کنسرت آینده ما ۲۱ و ۲۲ تیرماه در تالار وحدت تهران با همکاری سفارت فرانسه و انجمن موسیقی ایران به روی صحنه خواهد رفت.

    او توضیح داد: رهبر فرانسوی مهمان ما در این اجرا، پروفسور «آنری پومپیدو» است. او استاد کنسرواتوار پاریس در رشته رهبری کر و موزیکولوژی است. ما در این کنسرت قصد داریم که چند قطعه را به زبان فرانسوی اجرا کنیم؛ همچنین چند قطعه از آثار آهنگسازان ایرانی خوانده می‌شود.

    عمرانلو با بیان اینکه این کنسرت به روز ملی فرانسه نزدیک است، اظهار کرد: ۲۳ تیر روز ملی فرانسه است؛ در واقع می‌توان به گونه‌ای این کنسرت را شب ایران و فرانسه دانست که امیدوارم اتفاق خوبی از نظر فرهنگی و گفتمان فرهنگی بین این دو کشور باشد.

    گروه آوازی تهران، یک گروه کُر «آکاپلا» است که فعالیت خود را زمستان سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. این گروه شامل ۱۶ خواننده در چهار بخش صدایی سوپرانو، آلتو، تنور و باس است. این گروه در اواخر سال ۱۳۸۵ سبک جدید خود را با الهام گرفتن از گروه‌های اروپایی در پیش گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=144263
       
    برچسب ها میلاد عمرانلو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *