×
×

با حضور چهره های مختلف هنری

  • کد نوشته: 137517
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • «مهرداد شهسوارزاده» خواننده پاپ موسیقی کشورمان از جدیدترین آلبوم خود در قالب آلبومی به نام «تلنگر» رونمایی کرد. مهرداد شهسوارزاده آلبوم «تلنگر» را به تهیه کنندگی و با صدای خود از ۷ اسفند ۹۵ منتشر کرد و در دسترس علاقه مندان قرار داد. این آلبوم روز جمعه ۶ اسفندماه با حضور جمعی از چهره های […]

    با حضور چهره های مختلف هنری
  • «مهرداد شهسوارزاده» خواننده پاپ موسیقی کشورمان از جدیدترین آلبوم خود در قالب آلبومی به نام «تلنگر» رونمایی کرد.

    مهرداد شهسوارزاده آلبوم «تلنگر» را به تهیه کنندگی و با صدای خود از ۷ اسفند ۹۵ منتشر کرد و در دسترس علاقه مندان قرار داد. این آلبوم روز جمعه ۶ اسفندماه با حضور جمعی از چهره های هنری عرصه های موسیقی و سینما رونمایی شد و از امروز در دسترس همگان قرار گرفته است.

    در این مراسم که با عنوان «دورهمی تلنگر» برگزار شد، شهره سلطانی، شقایق فراهانی، هومن حاجی عبدالهی، صبا کمالی و مهرشاد کارخانی از عرصه سینما -ستار اورکی، بابک صحرایی، نیما اورکی، رضا عسگری، مجید طوسی، نیما بذرافشان، مریم خوشرنگ و لی لا رضایی از عرصه موسیقی به عنوان میهمان حضور داشتند.

    در طول برنامه از تک تک قطعات و تیزر آلبوم «تلنگر» با اجرای آنها و شنیدنشان توسط حضار رونمایی به عمل آمد.

    آلبوم موسیقی «تلنگر» چهارمین آلبوم مستقل مهرداد شهسوارزاده در مقام تهیه کننده و خواننده، توسط شرکت «سل فا» به مدیریت مجید طوسی جهت پخش در دسترس علاقه مندان موسیقی پاپ قرار گرفت. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با ترانه هایی از بابک صحرایی، محسن یگانه، امیر ارجینی، حدیث دهقان، محمدکاظمی، لی لا رضایی، شهاب اناری و امیر بذرافشان است.

    ملودی های این مجموعه را شهاب اکبری، محسن یگانه، مهرداد شهسوارزاده، مهدی رامشک و حسین قربان پور ساخته اند. همچنین شهاب اکبری به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضوردارد، ضمن اینکه نیما اورکی نوازنده جوان پیانو که به تازگی در رویدادهای بین المللی عناوینی را کسب کرده به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده یکی از قطعات، در آلبوم با شهسوارزاده همکاری کرده است.

    ضمنا البوم تلنگر از هم اکنون در سایت بیپ تیونز و اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل فابل دانلود قانونی و دسترسی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=137517
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *