×
×

آلبوم «تلنگر» اوایل اسفندماه راهی بازار می شود

  • کد نوشته: 136113
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • آلبوم «تلنگر» با صدای مهرداد شهسوارزاده و تهیه‌کنندگی خودش به زودی منتشر می‌شود. «تلنگر» که چهارمین آالبوم مستقل مهرداد شهسوار زاده است قرار است در اوایل اسفندماه رونمایی و منتشر شود. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با ترانه هایی از بابک صحرایی، محسن یگانه، امیر ارجینی، حدیث دهقان، محمدکاظمی، لیلا رضایی، شهاب اناری و […]

    آلبوم «تلنگر» اوایل اسفندماه راهی بازار می شود
  • آلبوم «تلنگر» با صدای مهرداد شهسوارزاده و تهیه‌کنندگی خودش به زودی منتشر می‌شود.

    «تلنگر» که چهارمین آالبوم مستقل مهرداد شهسوار زاده است قرار است در اوایل اسفندماه رونمایی و منتشر شود.

    این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با ترانه هایی از بابک صحرایی، محسن یگانه، امیر ارجینی، حدیث دهقان، محمدکاظمی، لیلا رضایی، شهاب اناری و امیر بذرافشان است.

    شهاب اکبری با ملودی‌هایی از خودش ، محسن یگانه ، مهرداد شهسوارزاده ، حسین قربان پور و مهدی رامشک ، در مقام تنظیم کننده در این آلبوم حضور دارند و نیما اورکی ملودی و تنظیم یک قطعه را بر عهده داشته است. نیما اورکی جوان ترین آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی فرزند موسیقیدان خوب کشورمان ستار اورکی است که اولین ساخته خود را در آلبوم شهسوار زاده قرار داده است .
    شهسوار زاده در این مجموعه برای نخستین بار قطعه ای با ترانه ای لاتین تحت موضوع «صلح و دوستی» به سبک پاپ جز اجرا کرده است.

    او که از اولین خوانندگان پاپ کلاسیک با سبک ارکسترال پس از انقلاب است، با آلبوم «شوکا» وارد عرصه موسیقی شد. «شوکا» ١٣٧٧، «دریا» ١٣٨۴ و «فال» ١٣٨٨ سه آلبوم قبلی این خواننده هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=136113
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *