×
×

اثری از «کارن همایونفر»

  • کد نوشته: 136299
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «همه این روزها»، اثری از «کارن همایونفر»، توسط شرکت مؤسسه «پیانو هفت طبرستان» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از سایت «بیپ تونز»، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم موسیقی «همه این روزها» را در ادامه دنبال کنید

    اثری از «کارن همایونفر»
  • آلبوم موسیقی «همه این روزها»

    آلبوم موسیقی «همه این روزها»، اثری از «کارن همایونفر»، توسط شرکت مؤسسه «پیانو هفت طبرستان» منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از سایت «بیپ تونز»، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کارن همایونفر» از چهره‌های پرکار و موفق موسیقی فیلم در ایران در آلبوم «همه این روزها» برگزیده‌ای از موسیقی‌ فیلم های ساخته شده خود را جمع آوری و در قالب این مجموعه راهی بازار موسیقی کرده است که «خشم و هیاهو»، «خانم»، «مردی برای تمام فصول»، «نقش نگار»، «شیفت شب»، «من»، «مدینه»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «نفس گرم»، «تنهایی لیلا» و… برخی عناوین این اثر می باشند.

    در این آلبوم «میثم مروستی»، «احسان بیرقدار»، «مسعود همایونی»، «سهیل فقیه نصیری»، «فیروز ویسانلو»، «علی پژوهشگر»، «پاشا هنجنی»، «بهزاد رواقی»، «شروین مهاجر»، «آرین قیطاسی»، «ناصر رحیمی»، «مهرداد عالمی»، «آتنا اشتیاقی» و… به عنوان نوازنده همکاری داشته اند.

    شایان ذکر ست که «همه این روزها»، اثر «کارن همایونفر» از سوی مؤسسه «پیانو هفت طبرستان» منتشر شده و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند. همچنین دانلود و خرید قانونی این آلبوم ازسایت «بیپ تونز beeptunes.com»، امکان پذیر می باشد.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «همه این روزها» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «همه این روزها» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=136299
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *