×
×

فرزاد طالبی: امور مربوط به قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) در حوزه مسئولیت‌های من نیست

  • کد نوشته: 135856
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • خبری مبنی بر برداشته شدن سنگ مزار شاهرخ پورمیامین – نوازنده – و دفن هنرمندی دیگر در همان قبر بدون اطلاع خانواده پورمیامین منتشر شد که در این‌باره مدیرکل دفتر موسیقی اظهاراتی را مطرح کرد. فرزاد طالبی – مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد – در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: امور مربوط به […]

    فرزاد طالبی:  امور مربوط به قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) در حوزه مسئولیت‌های من نیست
  • خبری مبنی بر برداشته شدن سنگ مزار شاهرخ پورمیامین – نوازنده – و دفن هنرمندی دیگر در همان قبر بدون اطلاع خانواده پورمیامین منتشر شد که در این‌باره مدیرکل دفتر موسیقی اظهاراتی را مطرح کرد.

    فرزاد طالبی – مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد – در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: امور مربوط به قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) در حوزه مسئولیت‌های من نیست.

    او همچنین گفت: این موضوع توسط همکاران ما در حوزه مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت ارشاد پیگیری می‌شود. ان‌شاءالله این موضوع رفع خواهد شد.

    پیش از این، شهرام پورمیامین، برادر نوازنده‌ای که اردیبهشت‌ماه امسال درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: به هیچ‌عنوان، به هیچ‌عنوان هیچ‌گونه تماسی برای دفن فردی دیگر در قبر برادر من گرفته نشده است. روز گذشته، ما به بهشت زهرا (س) بر سر مزار برادرم رفتیم و مادرم آنقدر حالش بد شد که غش کرد و زمین افتاد.

    او همچنین درباره شرایط دفن کردن فردی دیگر در قبرهای قطعه هنرمندان، گفت: وقتی ما می‌خواستیم برادرم را در قطعه هنرمندان دفن کنیم، گفتند که این قبرها سه طبقه است، هر وقت طبقه نخست همه قبرها پر شد، با اجازه خانواده، در طبقه افرادی را از همان قشر دفن می‌کنیم؛ این در حالی است که حالا خیلی از طبقات نخست قبرها خالی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=135856
       
    برچسب ها فرزاد طالبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *