×
×

پیام رونق خبر داد:

  • کد نوشته: 135683
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • پیام رونق نوازنده دیجیریدوو، آهنگساز، تنظیم کننده و تهیه کننده آلبوم موسیقی گیلگمش درصدی از سود فروش این آلبوم موسیقی را به حمایت از یوزپلنگ ایرانی اختصاص داد. آلبوم موسیقی گیلگمش که با تکیه بر حماسه گیلگمش و تاکید بر صلح و زندگی به جای جنگ و نیستی ساخته شده است جمعه این هفته با […]

    پیام رونق خبر داد:
  • پیام رونق نوازنده دیجیریدوو، آهنگساز، تنظیم کننده و تهیه کننده آلبوم موسیقی گیلگمش درصدی از سود فروش این آلبوم موسیقی را به حمایت از یوزپلنگ ایرانی اختصاص داد.

    آلبوم موسیقی گیلگمش که با تکیه بر حماسه گیلگمش و تاکید بر صلح و زندگی به جای جنگ و نیستی ساخته شده است جمعه این هفته با حضور بازیگران سینما و تلویزیون، ترانه سرایان، هنرمندان موسیقی، نوازندگان، خوانندگان و جمعی از هنرمندان تجسمی در گالری کناک رونمایی می شود.

    در این آلبوم پیام رونق نوازندگی ساز دیجیریدوو از سازهای بومیان استرالیا را برعهده دارد و محسن شریفیان سرپرست گروه لیان به نوازندگی نی انبان از سازهای شرقی جنوب ایران، می‌پردازد. همچنین میلاد درخشانی سرپرست و رهبر ارکستر افشارستان نیز نوازندگی ساز عود در این آلبوم موسیقی را عهده‌دار است. ژوبین کلهر نوازنده بین‌المللی کمان و کمانچه نیز با نواختن سازهای زهی پیام رونق را همراهی می‌کند. احسان شفیعی نوازنده سازهای کوبه‌ای و از اعضای گروه کاکوبند نیز در این آلبوم به نوازندگی پرکاشن پرداخته است.

    آلبوم گیلگمش از هشت قطعه بی‌کلام در فضاسازی‌های موسیقی الکترونیک غربی و ترکیب آن با ملودی‌های کمتر استفاده شده موسیقی مشرق زمین تشکیل شده است.
    پیام رونق نوازنده ساز دیجیریدوو و تهیه کننده آلبوم گیلگمش درخصوص تصمیم خود برای اختصاص سود فروش این آلبوم به حفاظت و احیای یوزپلنگ ایرانی گفت: درصدی از سود فروش این آلبوم به انجمن یوزپلنگ ایرانی اختصاص می یابد.

    وی با اعلام این که انجمن یوزپلنگ ایرانی برغم تلاش‌های بسیار برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی که تنها در ایران وجود دارد افزود: تهیه دو قطعه ردیاب ماهواره‌ای برای حفاظت از دو قلاده پوزپلنگ آسیایی ۴۰ میلیون تومان هزینه دارد و با این تصمیم هنرمندان حمایت خود را برای حفاظت از گونه‌های محیط زیست و یوز پلنگ آسیایی اعلام کرده اند.
    رونق که فارق التحصیل دانشکده هنر و معماری در رشته ادبیات دراماتیک است همچنین اعلام کرد: آلبوم گیلگمش از معدود آلبوم‌های موسیقی ایران است که موفق به دریافت کپی رایت جهانی شده و از روز رونمایی آلبوم علاقمندان در سراسر جهان قادر به تهیه آنلاین آن در سایت‌های معتبر موسیقی جهان هستند.

    پیام رونق که مدتی نیز در دانشگاه فلورانس ایتالیا در رشته باستان‌شناسی تحصیل کرده است گفت: علاوه بر اختصاص سود فروش این آلبوم به حمایت از یوزپلنگ آسیایی ایران برای احترام به محیط زیست در بسته بندی آلبوم نیز از پلاستیک استفاده نشده است و بسته بندی اثر برای بازیافت آسان از مقوا و به روش دیجی پک ساخته شده است.
    به گفته رونق در طراحی روی جلد و سی دی آلبوم گیلگمش نیز از نقاشی‌های مینا صفری و نقاشی‌های خود بهره گرفته‌ام و تمامی تصاویر نیز اورجینال است که نقاشی‌ها نیز بعدتر در قالب یک نمایشگاه رونمایی می شود.

    وی افزود: این اقدام نیز برای حمایت از هنرمندان نقاش صورت گرفت تا هنرمندان در رشته‌های مختلف برای خلق یک اثر موسیقایی همکاری کنند.

    آلبوم گیلگمش حماسه گیلگمش و عشق او به زندگی را روایت می کند و در مراسم رونمایی این اثر تلفیقی نوازندگان گروه کاکوبند، اعضای گروه رستاک، نوازندگان گروه دارکوب، لیان و افشارستان، به همراه روزبه نعمت‌الهی، فرمان فتحعلیان و علی معصومی از خوانندگان پاپ کشور به همراه درشن نوازنده هندی ساز طبلا حضور دارند.

    احتمال حضور شهاب حسینی، بابک حمیدیان، مهران و فرهاد مدیری نیز در رونمایی از آلبوم گیلگمش وجود دارد. بابک ریاحی پور، وحید اسدالهی، همایون نصیری، پدرام درخشانی از گروه رومی، امید محرم زاده از هنرمندان بودابار، آریا و نیما عظیم نژاد از آهنگسازان تلویزیون، محمد برنو عکاس اختصاصی رییس‌جمهور، ایلیا منفرد خواننده، کامران تفتی بازیگر، بهنوش بختیاری و امین حیایی از دیگر مهمانان رونمایی از آلبوم گیلگمش هستند.

    آلبوم موسیقی گیلگمش با حمایت انجمن یوزپلنگ ایرانی روانه بازار شده و مراسم رونمایی آن ۲۲ بهمن ماه در محل گالری کناک واقع در اتوبان مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان تخارستان، انتهای نیل به سمت شمال، کوچه سینا، پلاک ٧ برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=135683
       
    برچسب ها پیام رونق

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *