×
×

هفتم بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد

  • کد نوشته: 133920
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • «سالار عقیلی» خواننده مطرح موسیقی ایران با همراهی گروه موسیقی «قمر» در شهر تهران به روی صحنه می رود.
    +این کنسرت با همراهی ارکستر کلاسیک راز و نیاز و گروه موسیقی قمر به سرپرستی نوید دهقان اجرا خواهد شد

    هفتم بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد
  • «سالار عقیلی» خواننده مطرح موسیقی ایران با همراهی گروه موسیقی «قمر» در شهر تهران به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سالار عقیلی خواننده آواز ایرانی پنجشنبه هفتم بهمن ماه با همراهی گروه قمر در سالن همایش های برج میلاد مجموعه ای از کارهای خاطره انگیزش را اجرا می کند. ناگفته نماند این کنسرت با همراهی ارکستر کلاسیک راز و نیاز و گروه موسیقی قمر به سرپرستی نوید دهقان اجرا خواهد شد.

    برنامه پیش رو شامل دو بخش است که بخش اول شامل اجرای کارهای خاطره انگیز سالار عقیلی می شود و در بخش دوم این خواننده در همراه با نوید دهقان و گروه قمر کارهای مشترکشان را به روی صحنه می برند. بخشی از آلبوم از جان و از دل، غلام قمر و هوای آفتاب از جمله قطعاتی هستند که در این برنامه به مرحله اجرا گذاشته می شوند.

    گروه قمر از سال ۸۶ همکاری اش را با سالار عقیلی آغاز کرده و بعد انتشار آلبوم های هوای آفتاب، وطن و یار و دیار حداقل ۱۵۰ کنسرت با حضور این خواننده به روی صحنه برده است. آخرین همکاری مشترک این گروه با عقیلی نیز در آلبوم «از جان و از دل» شکل گرفت که مورد توجه مخاطبان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

    شایان ذکر است که کنسرت هفتم بهمن ماه از سوی موسسه فرهنگی و هنری ققنوس با مدیریت حسین توتونچیان در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=133920
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *