×
×

با همراهی دو مجموعه «ارکستر سمفونیک دماوند» و «ارکستر ملی اصفهان» پس از جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 131217
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «سالار عقیلی» خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی، با همراهی دو مجموعه «ارکستر سمفونیک دماوند» و «ارکستر ملی اصفهان» به رهبری «مرتضی شفیعی»، در دو شهر کرج و اصفهان، بروی صحنه می رود.
    +جزئیات کامل اجرا به همراه پوستر کنسرت

    با همراهی دو مجموعه «ارکستر سمفونیک دماوند» و «ارکستر ملی اصفهان» پس از جشنواره موسیقی فجر
  • سالار عقیلی

    سالار عقیلی

    «سالار عقیلی» خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی، با همراهی دو مجموعه «ارکستر سمفونیک دماوند» و «ارکستر ملی اصفهان» به رهبری «مرتضی شفیعی»، در دو شهر کرج و اصفهان، بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دو کنسرت «سالار عقیلی»، طی روزهای آخر دی ماه و هفته دوم بهمن ماه ۱۳۹۵ در کرج و اصفهان برگزار می شود که اجرای اول با همراهی «ارکستر سمفونیک دماوند» به رهبری شفیعی و سرپرستی «بهزاد رهنما نسب»، در دو تاریخ ۲۹ دی ماه و ۱ بهمن سال جاری در «سالن مؤسسه تحقیقات و اصلاح بذر» شهر کرج برگزار شده و پس از آن، طی دو تاریخ ۸ و ۹ بهمن ماه، عقیلی بار دیگر با «ارکستر ملی اصفهان»، در «تالار کوثر» این شهر به اجرای کنسرت می پردازد.

    شایان ذکر است که اجرای کرج «سالارعقیلی» به همت مؤسسه فرهنگی و هنری «هشت بهشت سبز» انجام خواهد پذیرفت. همچنین، در کنسرت اصفهان این خواننده که با حمایت شرکت تهیه و تولید آثار موسیقایی «نسیم موج آرام» برگزار خواهد شد، «محمدرضا اسکندری»، مدیریت هنری آنرا بر عهده دارد.

    «سالارعقیلی» تا به حال چندین اجرا با «ارکستر ملی اصفهان» به رهبری «مرتضی شفیعی» در اصفهان، کرج، قزوین، اهواز و چند شهر دیگر داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=131217
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *