×
×

طلیسچی: سال‌ها منتظر این شب بودم که روی ماهتان را از نزدیک ببینم

  • کد نوشته: 126324
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • نخستین کنسرت «علیرضا طلیسچی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، سرانجام پس از مدت‌ها انتظارِ مخاطبانش، به رهبری ارکستر «علی ثابت» و تهیه کنندگی «آوای فروهر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «علیرضا طلیسچی» را مشاهده نمایید

    طلیسچی: سال‌ها منتظر این شب بودم که روی ماهتان را از نزدیک ببینم
  • علیرضا طلیسچی

    علیرضا طلیسچی

     نخستین کنسرت «علیرضا طلیسچی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، سرانجام پس از مدت‌ها انتظارِ مخاطبانش، به رهبری ارکستر «علی ثابت» و تهیه کنندگی «آوای فروهر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «علیرضا طلیسچی» که اوایل سال جاری، نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر کرده بود، در تاریخ ۱۴ آذر ماه سال جاری، در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی» تهران، به روی صحنه رفت. خواننده ی آلبوم «دقیقه‌هام» در این کنسرت که به رهبری «علی ثابت» برگزار شد، به اجرای قطعات آلبوم خود و تک‌آهنگ‌های محبوبش پرداخت.

    «علیرضا طلیسچی» در ابتدای این کنسرت گفت: «سال‌ها منتظر این شب بودم که روی ماهتان را از نزدیک ببینم. این اولین اجرای زنده من است و برای آن ذوق و شوق زیادی داشتم.»

    علی ثابت، بابک مالکی فر، عمادرضا نکویی، فرید سلامت، اشکان پورپناهی، کامیار عبدی، مجتبی کشاورز، امیربهادر دهقان و علیرضا جعفریه به عنوان نوازنده در کنار «علیرضا طلیسچی» در این کنسرت به روی صحنه رفت.

    علی ایلیا، محسن افشار، شیث ر ضایی، عماد طالب زاده، آرش پاکزاد، سوگل طهماسبی، علی لهراسبی و فرزان حسن وند از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند، ناگفته نماند در این کنسرت از موزیک ویدئو «به خودم بد کردم» رونمایی شد.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از  کنسرت «علیرضا طلیسچی» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=126324
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *