×
×

کنسرت زمستانی علیرضا طلیسچی تمدید شد

  • کد نوشته: 438358
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • نخستین کنسرت زمستانی علیرضا طلیسچی، دوشنبه شب چهارم دی ماه ۱۴۰۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار و این کنسرت برای دوشب دیگر تمدید شد.
    کنسرت زمستانی علیرضا طلیسچی تمدید شد
  • نخستین کنسرت زمستانی علیرضا طلیسچی، دوشنبه شب چهارم دی ماه ۱۴۰۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار و این کنسرت برای دوشب دیگر تمدید شد.

    طلیسچی شب گذشته طی دو سانس به روی صحنه رفت و با مخاطبانش در پایتخت دیدار کرد و از تمدید کنسرت خود در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ دی ماه خبر داد.

    وی که پاییز امسال میزبان حدود ۳۵هزار مخاطب فقط در پایتخت بود؛ با اعلام تمدید کنسرت زمستانی‌اش، خود را برای ثبت رکوردی تازه‌ای آماده کرده است.

    این خواننده منتخبی از قطعات محبوب و تازه منتشر شده‌اش را اجرا کرد. «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» از جمله این قطعات بودند.

    طلیسچی پس از اجرای دوباره قطعه پرطرفدار «پاقدم» با همراهی ارکستر زهی؛ از مخاطبانش درباره تولید قطعاتی با این سبک و سیاق پرسید که با تشویق تماشاگران همراه شد و در ادامه گفت: به نظر من یک هویت موسیقایی در دهه شصت جا ماند و کاش خوانندگان خوش صدای دیگر کشور چنین کارهایی تولید کنند و چقدر اجرای استیجی این کارها لذت بخش است.

    این خواننده در پایان اجرای خود از تمدید کنسرتش در تاریخ های ۲۲ و ۲۳ دی ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد خبر داد.

    اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) تشکیل می‌دادند.

    یکتا ناصر از جمله مهمانان این کنسرت بود.

    گفتنی است؛ کنسرت‌ ۴ دی ماه علیرضا طلیسچی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.

    نویسنده: مریم علیزاده
    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=438358
       
    برچسب ها علیرضا طلیسچی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *