×
×

با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره

  • کد نوشته: 124645
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • روسای کانون های مدرسان، خوانندگان کلاسیک و سازندگان ساز خانه موسیقی در جلسات اخیر این کانون ها مشخص شدند. در جلسه کانون خوانندگان کلاسیک که با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره این کانون برگزار شد شهلا میلانی به عنوان رئیس کانون، محمدرضا صفی نایب رئیس و پوژنگ پروازی به عنوان دبیر و سخنگوی کانون معرفی […]

    با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره
  • ۲۲۶۸۸۴۳روسای کانون های مدرسان، خوانندگان کلاسیک و سازندگان ساز خانه موسیقی در جلسات اخیر این کانون ها مشخص شدند.

    در جلسه کانون خوانندگان کلاسیک که با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره این کانون برگزار شد شهلا میلانی به عنوان رئیس کانون، محمدرضا صفی نایب رئیس و پوژنگ پروازی به عنوان دبیر و سخنگوی کانون معرفی شدند.

    جلسه هیات مدیره کانون سازندگان ساز هم تشکیل شد و فرمان مرادی به عنوان رئیس، بیاض امیر عطایی نایب رئیس، یدالله گودرزی دبیر و داریوش النجری به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

    در جلسه هیات مدیره کانون مدرسان خانه موسیقی هم با توجه به درگذشت استاد مصطفی کمال پورتراب، رامین آزاد آور (عضو علی البدل اول) به عنوان عضو جدید هیات مدیره کانون معرفی شد. در این جلسه با توجه به اینکه داود گنجه ای ریاست کانون را نپذیرفت، به اتفاق آرا آذر هاشمی به عنوان رئیس کانون مدرسان و رامین آزاد آور به عنوان دبیر و سخنگوی این کانون انتخاب شدند.

    روسای هفت کانون دیگر در جلسات مهر ماه مشخص شده بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=124645
       
    برچسب ها خانه موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *