×
×

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه

  • کد نوشته: 124408
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام آبان ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • ویژه برنامه عاشورایی موسیقی هزار صدا به مناسبت ایام محرم و صفر و با حضور رضامهدوی، حجت اشرف‌زاده و علیرضابدیع برگزار می‌شود.
    +پوستر و جزئیات کامل این برنامه

    پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه
  • ۵۷۳۸۰۴۴۰۰ویژه برنامه عاشورایی موسیقی هزار صدا به مناسبت ایام محرم و صفر و با حضور رضامهدوی، حجت اشرف‌زاده و علیرضابدیع برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «هزارصدا» روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

    رضا مهدوی به عنوان کارشناس آهنگسازی، حجت اشرف‌زاده به عنوان کارشناس آواز و علیرضا بدیع به عنوان کارشناس شعر، به بحث در زمینه موسیقی مذهبی، آیینی و به ویژه عاشورایی خواهند پرداخت و اجرای گروه‌های موسیقی ایرانی و خوانندگان پاپ را بررسی می‌کنند.

    برخلاف همه برنامه‌های قبلی «هزارصدا» که یا در ژانر پاپ و یا سنتی برگزار می‌شد و شکل مسابقه‌ای داشت، در این ویژه برنامه گروه‌ها به صورت مهمان اجرای برنامه خواهند داشت و در پایان هر اجرا کارشناسان درباره آن بحث و صحبت می‌کنند و این آثار و دیگر آثار این ژانر از موسیقی را تحلیل خواهند کرد.

    علیا کاظمیان و علیرضا جعفرزاده به همراه گروه‌های موسیقی دستگاهی ایران و بهرام نازمهر، مهدی عبدلی، علی نفری و عبد نیک در بخش پاپ سنتی و پاپ آثاری را برای حاضران در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهند کرد.

    همچنین در میان برنامه‌ حجت اشرف‌زاده قطعاتی از آلبومی که اخیرا منتشر کرده را اجرا می‌کند.

    این برنامه در ساعت ۱۵ تا ۱۸ روز پنج شنبه ۲۰ آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

    هزارصدا برنامه‌ای‌ست که هر ماه دوبار و در دو ژانر موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی پاپ برگزار می‌شود و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن آرش نصیری روزنامه‌نگار است.

    https://musiceiranian.ir/?p=124408
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *