×
×

آشنایی آلمانی ها با موسیقی سنتی ایرانی!

  • کد نوشته: 123816
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروهی از گردشگران آلمانی و دانشجویان رشته هنرهای معاصر آلمان از مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب»، به جهت بازدید و آشنایی با فضای آکادمیک موسیقی در ایران و همچنین آشنایی با موسیقی سنتی ایرانی بازدید نمودند.

    آشنایی آلمانی ها با موسیقی سنتی ایرانی!
  • photo_2016-10-26_10-08-01گروهی از گردشگران آلمانی و دانشجویان رشته هنرهای معاصر آلمان از مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب»، به جهت بازدید و آشنایی با فضای آکادمیک موسیقی در ایران و همچنین آشنایی با موسیقی سنتی ایرانی بازدید نمودند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» با مدیریت «علی قزانی» که از مراکز معتبر و فعال موسیقی در سطح کشور است و تاکنون اقدامات قابل توجهی اعم از برگزاری دوره های آموزشی ویژه در سبک های موسیقی گوناگون و رده های سنین مختلف، برگزاری مستر کلاس ها با حضور موسیقیدانان سرشناس ایرانی، خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور، کنسرت و جشنواره موسیقایی داشته است، اوایل آبان ماه میزبان گروه گردشگران آلمانی و دانشجویان رشته هنرهای معاصر آلمان بود که این گروه همچنین نشستی صمیمانه با کادر مدیریتی و اعضای دیگر این مرکز داشت.

    همچنین در این نشست، نوازندگان و خوانندگان از جمله فواد سمیعی (نوازنده تار)، امیر پرویز احمدی (نوازنده تنبک و دف و سازهای کوبه ای)، علیرضا مهدیزاده (خواننده)، فائزه زارع رفیع (هم خوان)، برنا بنایی (نوازنده ی عود) و مازیار کاشیان (نوازنده کمانچه) در برخی رشته ها به هنرنمایی و معرفی سازها و دستگاهای موسیقی ایرانی پرداختند.

    شایان ذکر است که مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» در سال ۱۳۸۵ با هدف ارتقاء کیفیت آموزش تاسیس شده و در این راستا فعالیتهایی برای بهبود کیفیت آموزشی به عمل آورده است. این مرکز توانسته است با کمک گرفتن از اساتید مجرب و تحصیل کرده در جهت پرورش و استعدادیابی علاقه­مندان به موسیقی، گامی موثر برای ارتقاء موسیقی این مرز و بوم بردارد. «نوای شهر آشوب»، در کنار امر تدریس و تشکیل گروههای موسیقی در جهت ساخت و تهیه و تعمیر سازها، به خصوص سازهای ایرانی مبادرت به ایجاد کارگاه نموده است.

    در ادامه عکسهایی از این حضور گردشگران آلمانی و دانشجویان رشته هنرهای معاصر آلمان را می توانید مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=123816
       
    برچسب ها نوای شهر آشوب

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *