×
×

با داوری رضا تاجبخش، علیرضا ارجینی و شهاب رمضان

  • کد نوشته: 121341
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoپنجمین دوره مسابقه «هزار صدا» ویژه موسیقی پاپ با حضور سه هنرمند موسیقی پاپ در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

    +در این برنامه رحمان خواننده پاپ که آلبوم «یه عشق» از وی به تازگی منتشر شده با نوازندگی آهنگساز آثارش مدوید لطیفی قطعاتی را اجرا می کند

    با داوری رضا تاجبخش، علیرضا ارجینی و شهاب رمضان
  • photo_2016-09-20_12-47-56پنجمین دوره مسابقه «هزار صدا» ویژه موسیقی پاپ با حضور سه هنرمند موسیقی پاپ در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پنجمین دوره موسیقی پاپ مسابقه «هزار صدا» با داوری رضا تاجبخش، علیرضا ارجینی و شهاب رمضان چهارشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

    دراین برنامه رضا تاجبخش به عنوان کارشناس موسیقی، شهاب رمضان در حوزه خوانندگی و امیر ارجینی در حوزه شعر و ترانه آثار شرکت کنندگان را بررسی و نفرات برگزیده را برای ورود به دور بعدی انتخاب می کنند.

    در این برنامه رحمان خواننده پاپ که آلبوم «یه عشق» از وی به تازگی منتشر شده با نوازندگی آهنگساز آثارش مدوید لطیفی قطعاتی را اجرا می کند.

    مسابقه «هزارصدا» با هدف معرفی گروه ها، استعدادها و چهره های درخشان و جوان عرصه موسیقی هر ماه در بخش های موسیقی سنتی و موسیقی پاپ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

    در برنامه قبلی هزارصدا که با داوری مهردادنصرتی، امید حاجیلی و اهورا ایمان برگزار شده بود، اهورا ایمان به عنوان خواننده مهمان هم حضور داشت که در پایان برنامه قطعه «گله دارم» را با نوازندگی پیانوی وحید مهراد به زیبایی اجرا کرد. شما می توانید فیلم اجرای این قطعه را در ادامه ببینید. توضیح اینکه ایمان در ابتدای اجرایش قطعه آوازی را هم اجرا می کند.

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=121341
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *