×
×

به عنوان نخستین آرتیست این شرکت در ایران

  • کد نوشته: 119106
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • «رضا یزدانی» خواننده‌ی مطرح موسیقی پاپ – راک کشور که سال‌هاست از گیتارهای برند ژاپنی «Ibanez» در کنسرت‌هایش استفاده می کند، به عنوان نخستین آرتیست این کمپانی در ایران معرفی شد.
    +رضا یزدانی: سپاس از شرکت آوای سبز پارسیان که تنها نماینده رسمی Ibanez در ایران هستند و طی این سال ها اسپانسر من بودند

    به عنوان نخستین آرتیست این شرکت در ایران
  • کنسرت رضا یزدانی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    رضا یزدانی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    «رضا یزدانی» خواننده‌ی مطرح موسیقی پاپ – راک کشور که سال‌هاست از گیتارهای برند ژاپنی «Ibanez» در کنسرت‌هایش استفاده می کند، به عنوان نخستین آرتیست این کمپانی در ایران معرفی شد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کمپانی «Ibanez» یک برند جهانی با سابقه ی ساخت گیتار برای موسیقیدانان و نوازندگان مشهوری همچون «Joe Satriani» و «Steven Vai» می باشد که این بار در پی نوازندگی چندین ساله ی «رضا یزدانی» بر سازهای این شرکت، وی را به عنوان اولین هنرمند ایرانی و آرتیست این مجموعه معرفی کرد.

    یزدانی در صفحه اینستاگرام شخصی خود خوشنودی خود را نسبت به این اتفاق اعلام کرده و نوشته است: «سپاس از شرکت آوای سبز پارسیان که تنها نماینده رسمی Ibanez در ایران هستند و طی این سال ها اسپانسر من بودند.»

    همانگونه که اشاره شد، این اولین‌باریست که یک هنرمند ایرانی، آرتیست این کمپانی ژاپنی می‌شود و حالا نام «رضا یزدانی» در سایت رسمی «Ibanez» در کنار نام هنرمندان مطرحی از کشورهای همچون ژاپن، کانادا، آمریکا، فنلاند و تایوان با پرچم جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد. همچنین علاوه بر مشخصات و جزئیات صفحات اجتماعی این هنرمند، تمامی محصولاتی که طی این سالها توسط وی از این برند خریداری شده، در این سایت به ثبت رسیده و قابل پیگیری است.

    شایان ذکر است که کمپانی «Ibanez» از سال ۱۹۵۷ فعالیتش را در شهر «ناگویا» و با تولید گیتار کلاسیک آغاز کرد. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و گسترش صنعت موسیقی محصولات دیگری نظیر گیتار الکتریک، گیتاربیس، ماندولین، پیانو، ویولن، ترومپت و ساکسوفون و… هم به ویترین سازهای این شرکت افزوده شد. «پاول گیلبرت»، «مایک تامسون»، «جو ستریانی» و «استیو وای» از جمله چهره‌های سرشناس موسیقی جهان هستند که با گیتار «Ibanez» مخصوص خود می‌نوازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=119106
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *