×
×

به همراه «کریم صالح‌عظیمی» و «اسماعیل امینی»

  • کد نوشته: 118886
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • هشتمین برنامه سال ۹۵ «هزار صدا» ساعت ۱۸ چهارشنبه ۱۰ شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه که چهارمین سری از برنامه‌های بخش سنتی این مسابقه موسیقایی‌ست، استاد کریم صالح‌عظیمی در جایگاه داوری آواز، داود آزاد در جایگاه داوری آهنگسازی و نوازندگی و دکتر اسماعیل امینی در جایگاه داوری شعر و ترانه به نقد و بررسی آثار گروه‌های شرکت‌کننده خواهند پرداخت و در نهایت گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.

    +آوازخوانی علیرضافریدون‌پور با نوازندگی مهتدی، رسولی و رودباری در این برنامه

    به همراه «کریم صالح‌عظیمی» و «اسماعیل امینی»
  • پوستر برنامه (برای بزرگنمایی تصویر، کلیک کنید)

    پوستر برنامه (برای بزرگنمایی تصویر، کلیک کنید)

    هشتمین برنامه سال ۹۵ «هزار صدا» ساعت ۱۸ چهارشنبه ۱۰ شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه که چهارمین سری از برنامه‌های بخش سنتی این مسابقه موسیقایی‌ست، استاد کریم صالح‌عظیمی در جایگاه داوری آواز، داود آزاد در جایگاه داوری آهنگسازی و نوازندگی و دکتر اسماعیل امینی در جایگاه داوری شعر و ترانه به نقد و بررسی آثار گروه‌های شرکت‌کننده خواهند پرداخت و در نهایت گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه و به عنوان گروه مهمان، علیرضا فریدون‌پور با همراهی تار علی رسولی، ویولن مهران مهتدی و تمبک سعید رودباری، آوازخوانی خواهد کرد.

    همچنین این برنامه هم مطابق با همه برنامه‌های دیگر هزارصدا، میان‌برنامه‌هایی از قبیل معرفی آلبوم و پخش فیلم‌هایی مرتبط با برنامه خواهد داشت.

    هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی‌ست که هر ماه دوبار، یک بار برای موسیقی سنتی ایرانی و یک بار برای موسیقی پاپ برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن با آرش نصیری‌ست. همچنین بنابر اعلام نصیری، برنامه بعدی هزارصدا در بخش موسیقی پاپ، عصر روز چهارشنبه ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=118886
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *