×
×

۴ و ۵ شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 117927
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۱ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه پلاریس یا ستاره قطبی بعد از چندین سال اجرای موفق برای بانوان، این بار ۴ و ۵ شهریور ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. این گروه که به سرپرستی بهار ایلچی فعالیت خود را آغاز نموده تا کنون تغییراتی داشته است و این بار با گروه جدید تر و جوان تر به روی صحنه می رود.
    +مهشید مولایی، شقایق طهماسبی، پریسا دلفانی، کیانا کرمانیان، ماری روت باتوآ ۵ خواننده این گروه هستند!

    ۴ و ۵ شهریور ماه سال جاری
  • tnگروه پلاریس یا ستاره قطبی بعد از چندین سال اجرای موفق برای بانوان، این بار ۴ و ۵ شهریور ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. این گروه که به سرپرستی بهار ایلچی فعالیت خود را آغاز نموده تا کنون تغییراتی داشته است و این بار با گروه جدید تر و جوان تر به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پلاریس که ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه نیز در فرهنگسرای نیاوران اجرا داشت، توانست تمام بلیت های خود را به فروش برساند و ۳ سانس اجرا موفق برای بانوان داشته باشد. این گروه موسیقی پاپ، به پنج زبان، برنامه اجرا می کند. از موسیقی فولک ایران تا اجرای قطعات برتر جهان توسط خوانندگان این گروه خوانده می شود. مهشید مولایی خواننده زبان هندی، شقایق طهماسبی خواننده زبان فارسی، پریسا دلفانی خواننده فارسی و آذزی، کیانا کرمانیان خواننده انگلیسی و فرانسه، ماری روت باتوآ خواننده انگلیسی و فرانسه، ۵ خواننده این گروه هستند.

    نوازندگان ستاره قطبی، دختران تحصیل کرده و جوان موسیقی هستند که اغلب از هنرجویان هنرستان موسیقی می باشند. سحر دزواریی نوازنده درامز، سپیده ایلچی نوازنده گیتار باس، مهرناز دبیرزاده نوازنده پرکاشن ، آرمیتا فهیمی نوازنده گیتار الکتریک، پرنا کوه گیوی نوازنده گیتار اسپانیش، آوا منبری نوازنده کیبورد، پگاه ابراهیم نوازنده ویلن، سارا پارسائی نوازنده فلوت، ثمیلا تحولداری نوازنده ساکسوفون، شانیا شهریاری نوازنده ترمپت به سرپرستی بهار ایلچی نوازنده پیانو اعضای گروه پلاریس هستند.

    شایان ذکر است که پوریا پیرزاده وظیفه تنظیم قطعات این کنسرت را بر عهده دارد و علی افشار تهیه کننده این کنسرت می باشد. از نکات قابل توجه این کنسرت، اهدا عواید اجرای ۴ شهریور ماه به انجمن صرع ایران است.

    بانوان علاقه مند برای خرید بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=117927
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *