×
×

هفته اول مرداد ماه ۱۳۹۷ در تالار وحدت تهران

  • کد نوشته: 183516
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • گروه موسیقی ستاره قطبی به سرپرستی بهار ایلچی، طی دو تاریخ ۴ و ۵ مرداد ماه سال جاری، در تالار وحدت بروی صحنه می روند. این در حالیست که بهنوش بختیاری هنرپیشه شناخته شده کشوذمان نیز در این اجرا حضور خواهد داشت.

    هفته اول مرداد ماه ۱۳۹۷ در تالار وحدت تهران
  • کنسرت گروه موسیقی ستاره قطبی (ویژه بانوان)، با حضور بهنوش بختیاری، هفته اول مرداد ماه ۱۳۹۷ در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی ستاره قطبی به سرپرستی بهار ایلچی، طی دو تاریخ ۴ و ۵ مرداد ماه سال جاری، در تالار وحدت بروی صحنه می روند. این در حالیست که بهنوش بختیاری هنرپیشه شناخته شده کشوذمان نیز در این اجرا حضور خواهد داشت.

    این گروه تا به حال اجراهای متعددی با هنرمندان شناخته شده بروی صحنه برده و قطعاتی را به چند زبان اجرا کرده است و در کنسرت پیش رو نیز با ارکستری ۱۲ نفره و چند خواننده به زبان‌های فارسی، هندی، انگلیسی، فرانسوی و عربی به اجرا خواهد پرداخت.

    شایان ذکر است که کنسرت ویژه بانوان از گروه ستاره قطبی، در ساعت ۱۴ از دو تاریخ ۴ و ۵ مرداد ماه در تالار وحدت به اجرا درمی آید و بهای بلیت این کنسرت ها، ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۰۰ و ۱۱۰ هزار تومان برآورد شده است. علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=183516
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *