×
×

حضور چاوشی در فصل دوم «شهرزاد»

  • کد نوشته: 117527
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • نام سریال «شهرزاد» که می آید، آواز «محسن چاوشی» هم تداعی می شود و ترانه های این سریال بخصوص «کجایی» – با وجود برخی انتقادها که به شعر این ترانه وارد شده بود – که تا امروز در ذهن مردم حک شده و در محافل مختلف شنیده می شوند، در پرونده موسیقایی این مجموعه ثبت و ماندگار شد.
    +چاوشی: اولین موزیک شهرزاد را استارت زدم

    حضور چاوشی در فصل دوم «شهرزاد»
  • محسن چاوشی

    محسن چاوشی

    نام سریال «شهرزاد» که می آید، آواز «محسن چاوشی» هم تداعی می شود و ترانه های این سریال بخصوص «کجایی» – با وجود برخی انتقادها که به شعر این ترانه وارد شده بود – که تا امروز در ذهن مردم حک شده و در محافل مختلف شنیده می شوند، در پرونده موسیقایی این مجموعه ثبت و ماندگار شد.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، زمزمه هایی مبنی بر همکاری دوباره محسن چاوشی، خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشورمان با سری دوم سریال شهرزاد به گوش می رسید و اخیراَ هم چاوشی در صفحه اینستاگرام خود، به صحت این خبر مهر تأیید زده است.

    این خواننده سرانجام از تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود در قالب همکاری‌ با فصل دوم سریال شهرزاد خبر داد.

    جایگاه محسن چاوشی که مثل همیشه در دل هوادارانش گرم و مستحکم بوده با آواز در سریال شهرزاد، چند برابر شده بود و شاید بسیاری از مخاطبان مشتاق بوده باشند که بار دیگر از این مجموعه با صدای این خواننده لذت دو چندان ببرند. چاوشی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود با این عنوان که: «اولین موزیک شهرزاد را استارت زدم». بی شک خیال مخاطبان و هواداران خود را راحت کرده و دلشان را گرم.

    شایان ذکر است که ترانه های اولین فصل سریال شهرزاد قرار بود در قالب آلبومی مستقل به بازار بیاید و در دسترس عموم قرار گیرد که البته این موضوع تا امروز به مرحله قطعیت نرسیده و باید منتظر خبرهای آینده در این خصوص بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=117527
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *