×
×

۲۶ و ۲۷ مرداد در فرهنگسرای نیاوران

  • کد نوشته: 117135
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • ۲۶ و ۲۷ مرداد کنسرت «شباهنگام» از گروه «هُرّست» به آهنگسازی و سرپرستی مهدی امینی و خوانندگی وحید تاج در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود. گروه موسیقی سنتی «هُرّست» سه شنبه و چهارشنبه همین هفته کنسرتی با عنوان «شباهنگام» را به خوانندگی «وحید تاج» و آهنگسازی مهدی امینی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه […]

    ۲۶ و ۲۷ مرداد در فرهنگسرای نیاوران
  • ۲۶۱۳۹۵۰۵۲۴۰۰۰۴۶۷_PhotoA و ۲۷ مرداد کنسرت «شباهنگام» از گروه «هُرّست» به آهنگسازی و سرپرستی مهدی امینی و خوانندگی وحید تاج در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

    گروه موسیقی سنتی «هُرّست» سه شنبه و چهارشنبه همین هفته کنسرتی با عنوان «شباهنگام» را به خوانندگی «وحید تاج» و آهنگسازی مهدی امینی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌برد.

    مریم خدابخش نوازنده «عود» سینا خشک بیجاری نوازنده «تنبک و سازهای کوبه‌ای» کیخسرو مختاری نوازنده «کمانچه» مهدی امینی نوازنده «تار و شورانگیز» و وحید تاج «خواننده» اعضای گروه «هُرّست» در این کنسرت هستند.

    این برنامه که سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته ۲۶ و ۲۷ مرداد ساعت ۹ شب در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود در بخش اول شامل «دونوازی تار و تنبک» و بخش دوم «شباهنگام» شامل بهار خسته در آواز دشتی و آواز داد (بر روی شعر پیغام اثر شفیعی کدکنی) “ساز و آواز” در دستگاه «نوا» “برگ زرد”در آواز «بیات راجع» (بر روی شعر برگ زرد اثر فرزاد امینی) ضربی «کرد بیات» به همراه آواز بر اساس «نوروز »۶۳ اثر استاد علیزاده(آواز روی شعر «ستوه» اثر فریدون مشیری) شباهنگام (بر روی شاهکار نیما یوشیج شباهنگام ) می‌شود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=117135
       
    برچسب ها وحید تاج

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *