×
×

یک تغییر در داوری آلبوم برتر

  • کد نوشته: 114806
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون اجرایی خانه موسیقی ایرانی از برگزاری قطعی جشن سالانه این نهاد صنفی بعد از وقفه ای یک ساله در تالار وحدت تهران با معرفی آلبوم برگزیده، کتاب برگزیده و تجلیل از چند هنرمند خبر داد. حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی توضیح داد: همان طور که می دانید سال گذشته به دلیل فاجعه مصیبت […]

    یک تغییر در داوری آلبوم برتر
  • ۲۱۴۹۶۸۴معاون اجرایی خانه موسیقی ایرانی از برگزاری قطعی جشن سالانه این نهاد صنفی بعد از وقفه ای یک ساله در تالار وحدت تهران با معرفی آلبوم برگزیده، کتاب برگزیده و تجلیل از چند هنرمند خبر داد.

    حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی توضیح داد: همان طور که می دانید سال گذشته به دلیل فاجعه مصیبت بار مِنا جشن سالانه خانه موسیقی در تاریخ مقرر برگزار نشد و ما برنامه را به تاریخ دیگری موکول کردیم. البته با توجه به تراکم برنامه های موسیقی در نیمه دوم سال و برگزاری جشنواره های مختلف هنری به ویژه جشنواره موسیقی فجر سالنی برای برگزاری برنامه وجود نداشت بنابراین تصمیم بر این شد که جشن سالانه خانه موسیقی بعد از وقفه ای یک ساله مهر ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار شود.

    وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته جشن برگزار نشد بنابراین نحوه انتخاب و معرفی آلبوم برگزیده موسیقی به آلبوم برگزیده سال های ۹۳ و ۹۴ اختصاص خواهد یافت که در این زمینه داوری ها انجام گرفته و در روز برگزاری جشن آلبوم برگزیده موسیقی معرفی خواهد شد.

    عاطفی درباره انتخاب کتاب برگزیده موسیقی نیز توضیح داد: در بخش «کتاب برگزیده» نیز طبق فراخوانی که از سوی خانه موسیقی منتشر شده، کتاب هایی که از تیر ماه سال ۹۳ تا تیر ماه ۹۵ منتشر شده اند در معرض داوری قرار می گیرند و ناشران می توانند طبق تاریخ مندرج در فراخوان نسبت به شرکت اثر تالیفی شان در این رقابت اقدامات لازم را انجام دهند.

    معاون اجرایی خانه موسیقی در پایان صحبت های خود گفت: در جشن سالانه خانه موسیقی قرار بر این است که از چندین هنرمند فعال عرصه موسیقی در بخش های مختلف تقدیر شود که با توجه به وقفه یک ساله در برگزاری برنامه، نسبت به ترکیب تقدیر شدگان تغییراتی خواهیم داشت که طی روزهای منتهی به برگزاری جشن اسامی این هنرمندان نیز به صورت قطعی مشخص خواهد شد. البته ما برای برگزاری جشن، برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم که جزییات آن چند روز مانده به برگزاری نهایی می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=114806
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *