×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 113257
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoموزیک ویدئوی تصنیف «خوش بود یاری و یاری» با صدای «مجتبی فضیلت خواه» خواننده جوان موسیقی ایرانی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • photo_2016-07-10_09-15-50موزیک ویدئوی تصنیف «خوش بود یاری و یاری» با صدای «مجتبی فضیلت خواه» خواننده جوان موسیقی ایرانی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نوازندگی تار این قطعه برعهده محمدامین اکبرپور بوده و پویان گرامی در این اثر تنبک نواخته است، بهنام آقازاده هم کارگردانی «خوش بود یاری و یاری» را انجام داده، همچنین در کنار انتشار «خوش بود یاری و یاری» از خسرو مقصودی تشکر شده است.

    شایان ذکر است که تصنیف «خوش بود یاری و یاری» یکی از تصانیف آلبومی به همین نام است که مهرماه ۹۴ با صدای «مجتبی فضیلت خواه» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است. ناگفته نماند که این هنرمند آواز را نزد اساتیدی چون محمد اسماعیل قنبری، صدیق تعریف و مظفر شفیعی فراگیری کرده است

    در ادامه می توانید موزیک ویدئوی تصنیف «خوش بود یاری و یاری» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئوی تصنیف «خوش بود یاری و یاری»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=113257
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *