×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این مراسم

  • کد نوشته: 111746
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • مراسم جشن امضای آلبوم «سلام ساده» اثر «امیرعلی بهادری»، عصر سه شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ با حضور این خواننده و هوادارانش در مجتمع کورش برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از مراسم جشن امضا آلبوم امیرعلی بهادری را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این مراسم
  • مراسم جشن امضای آلبوم «سلام ساده»

    مراسم جشن امضای آلبوم «سلام ساده»

    مراسم جشن امضای آلبوم «سلام ساده» اثر «امیرعلی بهادری»، عصر سه شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ با حضور این خواننده و هوادارانش در مجتمع کورش برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین آلبوم رسمی «امیرعلی بهادری» که با خواندن تیتراژ «ماه عسل» چهره‌ای شناخته شده برای عموم مردم گشت، بهمن ماه سال پیش با عنوان «سلام ساده» و همکاری تعداد زیادی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ ایران توسط شرکت «پخش دنیای هنر» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد. ناگفته نماند این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است که تمامی ترانه ها و ملودی های آلبوم از سروده ها و ساخته های وی است. تنظیم قطعات آلبوم «سلام ساده» نیز توسط «زانیار خسروی»، «پیمان میرزایی» و «آرون حسینی» انجام شده است. «سامان لاترانی» نیز در سرایش دو ترانه این آلبوم با امیرعلی بهادری همکاری کرده و «محمد فلاحی» نیز وظیفه میکس و مستر این آلبوم را برعهده داشته است.

    شایان ذکر است که زایا سلیمان (تهیه‌کننده این آلبوم)، آرون حسینی، پیمان میرزایی و علی پورنگهبان از جمله چهره‌های حاضر در این برنامه بودند.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از مراسم جشن امضای آلبوم «سلام ساده» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=111746
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *