×
×

«سلام ساده» راهی بازار موسیقی شد

  • کد نوشته: 100494
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo hot-topic-logoاولین آلبوم رسمی «امیرعلی بهادری» که با خواندن تیتراژ «ماه عسل» چهره‌ای شناخته شده برای عموم مردم گشت، خود را با عنوان «سلام ساده» و همکاری تعداد زیادی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ ایران توسط شرکت «پخش دنیای هنر» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +تیز تصویری آلبوم «سلام ساده» را از موسیقی ایرانیان آنلاین مشاهده کنید و دانلود نمایید
    +کاورهای آلبوم «سلام ساده» را در ادامه ببینید

    «سلام ساده» راهی بازار موسیقی شد
  • آلبوم «سلام ساده»

    آلبوم «سلام ساده»

    اولین آلبوم رسمی «امیرعلی بهادری» که با خواندن تیتراژ «ماه عسل» چهره‌ای شناخته شده برای عموم مردم گشت، خود را با عنوان «سلام ساده» و همکاری تعداد زیادی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ ایران توسط شرکت «پخش دنیای هنر» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است که تمامی ترانه ها و ملودی های آلبوم از سروده ها و ساخته های وی است. تنظیم قطعات آلبوم «سلام ساده» نیز توسط «زانیار خسروی»، «پیمان میرزایی» و «آرون حسینی» انجام شده است. «سامان لاترانی» نیز در سرایش دو ترانه این آلبوم با امیرعلی بهادری همکاری کرده و «محمد فلاحی» نیز وظیفه میکس و مستر این آلبوم را برعهده داشته است.

    «بهار خاکستری»، «باورت نمیشه»، «میم-نون-ت-و»، «عوض نشو»، «نقطه کور»، «فکرای منطقی»، «خاطره»، «پرتگاه»، «بی خداحافظی» و  «نگران نباش» نام قطعات این آلبوم است.

    بهادری خود سال‌هاست که در زمینه آهنگسازی و تنظیم موسیقی مشغول فعالیت است و با هنرمندانی چون سیروان و زانیار خسروی، فریدون آسرایی و بسیاری دیگر از خوانندگان مشهور همکاری کرده است، سبک آهنگسازی و تنظیم او پاپ بوده و از موسیقی الکترونیک تاثیر پذیرفته، در بسیاری از آثار وی می‌توان صدای سینتی سایزرها و اصوات دیگر الکترونیک را شنید.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «سلام ساده» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات «سلام ساده» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «سلام ساده» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    تیزر تصویری:

    https://musiceiranian.ir/?p=100494
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *