×
×

به دلیل ممنوع الکاری

  • کد نوشته: 11098
  • شادروان موسوي
  • جمعه, ۶ام خرداد ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • حسین زمان که مدتهاست نتوانسته علی رغم تلاشی که داشته آلبومی را در بازار موسیقی ایران عرضه کند، گفت که تحت هیچ شرایطی، دیگر حاضر نیست آلبوم‌های خود را در ایران منتشر کند. وی با بیان این مطلب افزود: حدود ۴ ماه است که کار ساخت آلبوم جدیدم را آغاز کرده‌ام. یکی از قطعات آن […]

  • حسین زمان که مدتهاست نتوانسته علی رغم تلاشی که داشته آلبومی را در بازار موسیقی ایران عرضه کند، گفت که تحت هیچ شرایطی، دیگر حاضر نیست آلبوم‌های خود را در ایران منتشر کند. وی با بیان این مطلب افزود: حدود ۴ ماه است که کار ساخت آلبوم جدیدم را آغاز کرده‌ام. یکی از قطعات آن نیز آماده شده و قصد دارم دومین قطعه را همراه با یک ویدیو کلیپ به بازار بفرستم. البته این بازار به هیچ وجه بازار ایرانی نیست و من کار‌هایم را توسط شرکتی خارجی و در کشوری دیگر به بازار جهانی می‌فرستم.

    وی درباره علت این کار گفت: به این دلیل که مدتهاست هیچ اثری از من در ایران چاپ ومنتشر نشده است. مدتهاست که ممنوع الکار هستم و نمی‌توانم برای ایران و در ایران آلبومی را منش‌تر کنم. به همین دلیل است که تصمیم دارم برای تلویزیون‌های آن طرف کار بسازم و پخش و انتشار آن‌ها را به تلویزیون‌های خارجی واگذار کنم.

    وی ادامه داد: وقتی عملا اجازه برگزاری کنسرت به من نمی‌دهند، وقتی نمی‌توانم آلبوم منتشر کنم، وقتی همه حق و حقوق من از من گرفته می‌شود، چه جای کار باقی می‌ماند؟

    زمان در پاسخ اینکه چنین کاری ممکن است فرآیند خطرناکی را منجر شود و دامن وی را بگیرد گفت: من که نمی‌توانم متوقف شوم. نه می‌توانم متوقف شوم و نه می‌توانم آن جور که آن‌ها می‌خواهند برایشان کار بسازم و بخوانم. این کار را انجام می‌دهم و اگر خطری تهدیدم کند، جورش را خودم می‌پردازم.

    وی با اشاره به فضای آلبوم جدید خود که مجوز انتشار در ایران را نمی‌گیرد گفت: بیشتر قطعات این آلبوم مضامینی سیاسی-اجتماعی دارند که توسط خودم ساخته شده است. به گفته این خواننده و آهنگساز، این آلبوم «حبس» نام دارد و فعلا قصد ندارد نامی از آهنگسازان، ترانه سرایان و تنظیم کنندگان آن ببرد.

    وی ادامه داد: این آلبوم طبق روال همیشگی دارای ۸ قطعه است. با یکی از شرکت‌های تهیه کننده نیز درباره انتشار آن وارد بحث و مذاکره شده‌ایم اما هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم. بنا به دلایلی از گفتن نام این شرکت معذورم.

    از این خواننده تا کنون آلبوم‌های قصه نگفته، شب دلتنگی، قصه شب، قرار عاشقی، مشق عشق و شاپرک را شنیده‌ایم.

    https://musiceiranian.ir/?p=11098
       
    برچسب ها حسین زمان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *