×
×

حسین زمان از اجرای تور شهرستان‌ها خبر داد

  • کد نوشته: 344197
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • حسین زمان در اجراهای پیش رو چهار آهنگ جدید را در کنار آهنگ‌های قدیمی اجرا خواهد کرد.

    حسین زمان از اجرای تور شهرستان‌ها خبر داد
  • حسین زمان

    حسین زمان

    حسین زمان در اجراهای پیش رو چهار آهنگ جدید را در کنار آهنگ‌های قدیمی اجرا خواهد کرد.

    حسین زمان خواننده پاپ درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: تور کنسرت‌های ما در شهرستان‌ها از اواخر این ماه آغاز می‌شود. شهرهای زیادی را برای اجرای صحنه‌ای مد نظر داشتیم، اما به خاطر تداخل زمانی، تنها به اجرا در چند شهر تا پایان سال اکتفا کردیم.

    او ادامه داد: ما برای اجرا در بندرعباس در ۲۵ بهمن، کرج ۹ اسفند، رامسر ۱۵ اسفند، رشت ۱۶ اسفند و آمل ۱۷ اسفند برنامه‌ریزی کرده‌ایم. فعلاً مجوز کنسرت در بندرعباس صادر شده و بلیت‌های کنسرت را می‌توان  از سایت ایران کنسرت تهیه کرد. بی‌صبرانه منتظر صدور مجوز اجرا در دیگر شهرها هستیم. به دلیل تقاضای فراوان مخاطبان شهرهایی مانند اهواز، تبریز، اصفهان و شیراز را نیز برای اجرا در نظر داشتیم، اما به احتمال زیاد کنسرت در این شهرها به بعد از عید موکول می‌شود.

    وی افزود: در کنسرت‌های پیش رو با یک گروه ارکستر جدید هفت نفری به سرپرستی انوشیروان تقوی به صحنه می‌روم و قطعات قدیمی را به همراه چهار قطعه جدید اجرا خواهیم کرد.

    زمان در توضیح این چهار قطعه گفت: یکی از این قطعه‌ها “گریه‌های بعد از تو” با شعری از داود رحمت الهی و تنظیم و آهنگسازی فخار است. کار دیگر “برادر جان” است که یک کار سیاسی-اجتماعی است، با ترانه‌ای از علی‌اکبر یاغی و تنظیم و آهنگسازی علی چراغعلی بود. هر دو کار در کنسرت قبلی من در تهران اجرا شد و مورد استقبال نیز قرار گرفت. دو کار دیگر هم دارم که به‌تازگی ضبط آن به پایان رسیده است. ترانه این آهنگ‌ها سروده فاطیما رنجبر و داود رحمت الهی است و انوشیروان تقوی هر دو قطعه را آهنگسازی و تنظیم کرده است. این کارها همگی در کنسرت‌های شهرستان ما خوانده خواهد شد.

    او در پایان درباره تولید آلبوم گفت: به تولید آلبوم فکر می‌کنم اما فعلاً مشغول ضبط تک آهنگ‌ها هستم. از سوی دیگر تولید آلبوم توجیه ندارد و صرفاً یک مسئله تبلیغاتی است. این را هم بگویم که با توجه به سال‌ها غیبت در بازار موسیقی اجرا در شهرستان‌ها برای من در اولویت است و تولید آلبوم به بعد از برگزاری تور کنسرت‌ها موکول می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=344197
       
    برچسب ها حسین زمان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *