×
×

فریدون خشنود: خوانندگان جدید پا به عرصه می‌گذارند

  • کد نوشته: 108117
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تلاش برای تولید یک آلبوم موسیقی پاپ با خواننده جدید و تشکیل یک گروه تازه خبر داد. فریدون خشنود آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان که تاکنون همکاری هایی با خوانندگان مطرح کشور از جمله علیرضا افتخاری داشته است گفت: با شروع سال جدید تلاش […]

    فریدون خشنود: خوانندگان جدید پا به عرصه می‌گذارند
  • ۷۲۰۳۴۸آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تلاش برای تولید یک آلبوم موسیقی پاپ با خواننده جدید و تشکیل یک گروه تازه خبر داد.

    فریدون خشنود آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان که تاکنون همکاری هایی با خوانندگان مطرح کشور از جمله علیرضا افتخاری داشته است گفت: با شروع سال جدید تلاش کردم طی برنامه ریزی هایی که انجام می دهم هم در موسیقی ایرانی، هم در موسیقی پاپ و هم در تشکیل یک گروه جدید موسیقی پاپ فعالیت هایی داشته باشیم و تصور می کنم با توجه به حضور خوانندگان جدیدی که معرفی خواهم کرد، تجربه خوبی را از سر خواهم گذراند.

    وی ادامه داد: هم اکنون مشغول پیش‌تولید تازه ترین آلبومم در حوزه موسیقی ایرانی هستم که همگی قطعات آن به آهنگسازی بنده خواهد بود، اما خوانندگان اثر دو هنرمند جدید هستند که سعی دارم در این اثر آنها را به جامعه موسیقی معرفی کنم و بر این باورم با توجه به استعدادی که درون این هنرمندان جوان وجود دارد، آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود.

    به گفته وی، به زودی و طی روزهای آینده کار ضبط آلبوم آغاز می شود.

    این آهنگساز پیشکسوت به تولید یک آلبوم موسیقی پاپ جدید نیز اشاره کرد و گفت: مدتی است با یک گروه جوان موسیقی پاپ کار می کنم که به زودی همراه با آنها آلبوم جدیدی را تولید می کنم که در این آلبوم نیز با خوانندگان جدیدی به سراغ تولید اثر رفتیم. مراحل تولید این آلبوم نیز به زودی آغاز می شود و درصورت فراهم شدن امکانات، طبق برنامه ریزی که انجام گرفته ما تصمیم داریم کنسرت هایی را نیز با این گروه برگزار کنیم که اطلاعات تکمیلی در ماه های آینده به اطلاع مخاطبان می رسد.

    خشنود بیان کرد: ما این فرصت را داریم که بخواهیم با تک تراک گروه را در بین مخاطبان معرفی کنیم، اما من اعتقاد چندانی به تولید تک آهنگ ندارم و بر این باورم یک اثر موسیقایی با وجود اینکه هزینه سنگینی هم در بر دارد باید در قالب یک آلبوم به مخاطب معرفی شود تا شنونده با زوایای مختلفی از یک مجموعه موسیقایی آشنا شود.

    وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره نام گروه موسیقایی جدیدالتاسیس خود گفت: با توجه به اینکه موسسه ای که من در آن فعالیت می کنم «پنج برگ هنر» نام دارد، بنابراین دوست دارم که از کلمه «پنج» در این گروه استفاده کنم، به همین جهت فکر می کنم اسم این گروه موسیقی «پنج» خواهد بود. به هر ترتیب آنچه برای من مهم است اجرایی کردن این فعالیت ها تا پایان امسال است که دوست دارم حتما در بازار موسیقی به مخاطبان ارائه شود، کما اینکه می دانم تولید این آثار هزینه های زیادی دارد که فضا را برای ما سخت تر خواهد کرد.

    آهنگساز قطعه ماندگار «الله الله» به خوانندگی رضا رویگری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تمایلی برای همکاری با خوانندگان صاحب نام ندارد، تصریح کرد: بنده در طول سال های گذشته سابقه همکاری با بسیاری از خوانندگان صاحب نام را داشتم که بسیاری از آنها خوانندگان خوش صدا بودند و برخی هم کیفیت کارشان پایین‌تر بود، اما در حال حاضر ترجیح می دهم به جای همکاری با این هنرمندان خودم در معرفی چند هنرمند جوان و جویای نام تلاش هایی را انجام دهم بنابراین فعلا دوست دارم در این فضا بمانم.

    https://musiceiranian.ir/?p=108117
       
    برچسب ها فریدون خشنود

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *