×
×

امین الله رشیدی: بهترین قطعات را می‌خوانم

  • کد نوشته: 107902
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی با برگزاری کنسرت با ارکستر موسیقی «رامشه» به سرپرستی علیرضا مهرابی و رهبری ارکستر علی محمد شاهی در تالار اندیشه حوزه هنری، در سن ۹۲ سالگی به روی صحنه بازخواهد گشت. امین‌الله رشیدی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: روز ششم خرداد ماه همراه با ارکستر موسیقی […]

    امین الله رشیدی: بهترین قطعات را می‌خوانم
  • امین الله رشیدی

    امین الله رشیدی

    خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی با برگزاری کنسرت با ارکستر موسیقی «رامشه» به سرپرستی علیرضا مهرابی و رهبری ارکستر علی محمد شاهی در تالار اندیشه حوزه هنری، در سن ۹۲ سالگی به روی صحنه بازخواهد گشت.

    امین‌الله رشیدی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: روز ششم خرداد ماه همراه با ارکستر موسیقی «رامشه» به سرپرستی علیرضا مهرابی، رهبری ارکستر علی محمد شاهی و خوانندگی مشترک بنده و مرتضی خنجری کنسرتی را با یک ارکستر ۶۰ نفره در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می کنیم که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

    وی ادامه داد: در این کنسرت که با همراهی تعدادی از جوانان مستعد موسیقی ایرانی برگزار می شود قطعاتی منتخب از آلبوم های بنده به همراه چند قطعه دیگر اجرا می شود که تصور می کنم با توجه به خاطره انگیز بودن قطعات می تواند مورد توجه دوستداران موسیقی ایرانی قرار گیرد. به هر حال این اتفاق خوبی است که می توانم بار دیگر با قطعات خاطره انگیزی چون «شیدای جهانم» در خدمت شهروندان تهرانی باشم. البته چندی پیش هم کنسرتی به مناسبت تولد یکی از امامان همام در میدان نقش جهان اصفهان برگزار کردم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

    رشیدی در پایان به ماجرای تالیف تازه ترین کتاب خود اشاره کرد و گفت: همانطور که می دانید سال‌هاست درگیر دریافت مجوز کتاب «ایران در رهگذر زمانه» هستم که همچنان دوستان برای صدور مجوز آن اقدامی نمی کنند اما امیدوارم بالاخره طلسم انتشار این کتاب شکسته شود و بتوانم این اثر فرهنگی را که زحمات زیادی برای آن کشیدم در بازار منتشر کنم. این کتاب حاصل پژوهش و تلاش های چندین ساله من در عرصه موسیقی است که امیدوارم حسن توجه دوستان مسئول شامل حال من شود تا بتوانم این کتاب را منتشر کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=107902
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *