×
×

انتشار اثری جدید از چاوشی تکذیب شد

  • کد نوشته: 107161
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • «محسن چاوشی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، برای چندمین بار دچار یک سری حواشی موسیقایی قرار گرفت.
    +تازه ترین آلبوم چاوشی با نام «امیر بی گزند» به احتمال قوی پیش از ماه مبارک رمضان، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد

    انتشار اثری جدید از چاوشی تکذیب شد
  • محسن چاوشی

    محسن چاوشی

    «محسن چاوشی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، برای چندمین بار دچار یک سری حواشی موسیقایی قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، طی روز گذشته قطعه ای به نام «زمستون دنیا» با عنوان جدیدترین تک آهنگ «محسن چاوشی» به همراه «سعید سلیمانیان» در سایت های دانلود موسیقی پخش شد که چاوشی بلافاصله با تکذیب انتشار اثری جدید، نسبت به پخش این قطعه واکنش نشان داد.

    چاوشی شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی خود گفت: «قطعه‌ای که با نام محسن چاوشی و همخوانی فرد دیگری منتشر شده است متعلق به محسن چاوشی نیست. این داستان را قضایی پیگیری می‌کنم.»

    شایان ذکر است که تازه ترین آلبوم چاوشی با نام «امیر بی گزند» به احتمال قوی پیش از ماه مبارک رمضان، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد، چاوشی آهنگسازی کل آلبوم را شخصاً برعهده‌گرفته و ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های حسین صفا، علی‌اکبر یاغی تبار و پدرام پاریزی به‌ علاوه‌ی اشعاری از مولانا و سعدی است و در بخش تنظیم چهره‌هایی چون بهروز صفاریان، عادل روح‌نواز، فرشاد حسامی، کوشان حداد و بابک نقوی حضور دارند. همچنین بهروز صفاریان به‌عنوان مشاور هنری آلبوم، محسن چاوشی را همراهی می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=107161
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *