×
×

هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان در تهران

  • کد نوشته: 106907
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر» با هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان و به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی «یاشیل ساحلی» با استقبال مخاطبین در برج آزادی تهران برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای شهرام سلیمی و بهنام صفر زاده از کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر» را دنبال کنید

    هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان در تهران
  • کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر»

    کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر»

    کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر» با هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان و به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی «یاشیل ساحلی» با استقبال مخاطبین در برج آزادی تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت – نمایش طی تاریخ ۱۵ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه رفت، این برنامه تلفیقی از سماء، موسیقی و نمایش بود که داستان آن درباره کبوتر و سیمرغی است که ماجرای عاشقانه، عارفانه برایشان پیش می آید که عاشیق علی شاه در وصف حال این دو می خواند.

    سوزان صفانیا، محمد امین وظایفی، عسل نیری، الهام جعفری، مرسده افشار، میلاد عباسی و ارسلان طوسی بازیگران و مهرداد آبجار و سروش کریمی نژاد سماگران این موسیقی – نمایش بودند. گروه موسیقی آذری عاشیقلار نیز متشکل از احد ملکی عاشیق، فرامرز گلزار فرد، قربان قناهی، وحید عرب گری و فرید عرب گری با سازهای قوپوز، گارمُن، نقاره و بالابان موسیقی این برنامه را اجرا کردند.

    در ادامه عکسهای این اجرا را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاس: شهرام سلیمی و بهنام صفر زاده) مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=106907
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *