×
×

با هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان

  • کد نوشته: 106176
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر» با هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان و به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی «یاشیل ساحلی» در برج آزادی تهران برگزار می شود.
    +خرید آنلاین بلیت کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر»

    با هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان
  • aaaaaaaaaaکنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر» با هنرمندی گروه «عاشقلار» آذربایجان در برج آزادی تهران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی «یاشیل ساحلی»، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود. این برنامه تلفیقی از سماء، موسیقی و نمایش است که داستان آن درباره کبوتر و سیمرغی است که ماجرای عاشقانه، عارفانه برایشان پیش می آید که عاشیق علی شاه در وصف حال این دو می خواند.

    سوزان صفانیا، محمد امین وظایفی، عسل نیری، الهام جعفری، مرسده افشار، میلاد عباسی و ارسلان طوسی بازیگران و مهرداد آبجار و سروش کریمی نژاد سماگران این موسیقی – نمایش هستند. گروه موسیقی آذری عاشیقلار نیز متشکل از احد ملکی عاشیق، فرامرز گلزار فرد، قربان قناهی، وحید عرب گری و فرید عرب گری با سازهای قوپوز، گارمُن، نقاره و بالابان موسیقی این برنامه را اجرا می کنند.

    نمایش «عاشقانه های کبوتر» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی یاشیل ساحلی، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود و علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

    +خرید آنلاین بلیت کنسرت نمایش «عاشقانه های کبوتر»

    photo_2016-04-29_19-09-21

     

    https://musiceiranian.ir/?p=106176
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *