×
×

جهت انتخابات هیئت مدیره این کانون

  • کد نوشته: 105993
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • نوبت اول مجمع عمومی کانون خوانندگان سنتی جهت انتخابات هیئت مدیره این کانون به نصاب لازم نرسید و انتخابات در نوبت دوم (۹ خرداد ماه) برگزار می گردد.
    +نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی ۹ خرداد ماه برگزار می شود

    جهت انتخابات هیئت مدیره این کانون
  • P_AAC4BB4_1_BE7AAEB6نوبت اول مجمع عمومی کانون خوانندگان سنتی جهت انتخابات هیئت مدیره این کانون به نصاب لازم نرسید و انتخابات در نوبت دوم (۹ خرداد ماه) برگزار می گردد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان» و به نقل از سایت خانه موسیقی، تعداد اعضای کانون خوانندگان سنتی برای تشکیل نوبت اول مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این کانون که قرار بود ۸ اردیبهشت ماه برگزار شود، به حد نصاب لازم نرسید.

    نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی یکشنبه، ۹ خردادماه ۹۵ برگزار می شود.

    کانون خوانندگان سنتی از بدو تاسیس تاکنون ۱۶۸۸ عضو دارد که طبق ماده ۳ آیین نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون های تخصصی، مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضاء رسمیت پیدا می کند.

    چنانچه مجمع عمومی در نوبت اول به حدنصاب نرسد، در همان جلسه موعد برگزاری نوبت دوم را از ۱۵ الی ۳۰ روز بعد تعیین می‌ گردد.

    لازم به توضیح است، نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی ۹ خرداد ماه ۹۵ از ساعت ۱۲ الی ۱۵ در تالار وحدت واقع در خیابان خافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=105993
       
    برچسب ها خانه موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *