×
×

دانلود «نیستی تنها» با اجازه صاحب اثر و از طریق نواخانه سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 104570
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«نوید عبداللهی» فرزند ارشد زنده یاد «ناصر عبداللهی» خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان، نخستین اثر رسمی خود را در قالب تک آهنگی به نام «نیستی تنها» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد. ین قطعه را می توانید با اجازه صاحب اثر و از طریق نواخانه سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید

    دانلود «نیستی تنها» با اجازه صاحب اثر و از طریق نواخانه سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • Navid Abdollahi - Nisti Tanha«نوید عبداللهی» فرزند ارشد زنده یاد «ناصر عبداللهی» خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان، نخستین اثر رسمی خود را در قالب تک آهنگی به نام «نیستی تنها» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نوید عبداللهی پیش از این با انتشار چند قطعه در سبک رپ نسبت به برخی مسائل خانوادگی که در دوران پس از فوت مرحوم ناصر عبداللهی رخ داده بود، نوید عبداللهی در نخستین اثر رسمی و پاپ خود فضایی آرام و عاشقانه را انتخاب کرده است و ترانه این اثر را خودش به همراه «عباس سلیمی» سروده است. علی عبدالقاسمی نیز تنظیم این اثر را انجام داده است.

    +این قطعه را می توانید با اجازه صاحب اثر و از طریق نواخانه سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید (اینجا کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=104570
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *