×
×

مدیرعامل خانه موسیقی گفت:

  • کد نوشته: 104081
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیرعامل خانه موسیقی از پس دادن ساختمان شماره دو خانه موسیقی و ماندن در مکان فعلی این مجموعه خبر داد. حمیدرضا نوربخش با اشاره به ساختمان شماره دو خانه موسیقی که چندی پیش خریداری آن از شهرداری تهران در رسانه ها منتشر شده بود، توضیح داد: خانه موسیقی شماره دو را به شهرداری پس دادیم […]

    مدیرعامل خانه موسیقی گفت:
  • ۱۸۷۴۷۴۱مدیرعامل خانه موسیقی از پس دادن ساختمان شماره دو خانه موسیقی و ماندن در مکان فعلی این مجموعه خبر داد.

    حمیدرضا نوربخش با اشاره به ساختمان شماره دو خانه موسیقی که چندی پیش خریداری آن از شهرداری تهران در رسانه ها منتشر شده بود، توضیح داد: خانه موسیقی شماره دو را به شهرداری پس دادیم و همین ساختمان خودمان را که قبلا فروخته بودیم دوباره پس گرفتیم. روند ماجرا هم به این گونه بود که این ساختمان را ما فروخته و یک ساختمان دیگر را خریداری کرده بودیم و متاسفانه با همین بحث هایی که از سوی منتقدان مطرح شد، جمع بندی بنده و اعضای هیات مدیره این بود که این موضوع را به فضای گذشته برگردانیم.

    وی ادامه داد: بعضی از دوستان منتقد بر این باور بودند که اینها چقدر ساختمان می خرند و ما به دلیل برخی از مسائلی که به وجود آمد ترجیح دادیم که این ساختمان را به شهرداری تهران پس بدهیم و مجددا مکان فعلی را در اختیار داشته باشیم. البته جابجایی فیزیکی هنوز اتفاق نیفتاده بود، بنابراین ما همچنان در این مکان فعلی (انتهای خیابان جمالزاده) حضور خواهیم داشت.

    مدیرعامل خانه موسیقی بیان کرد: ما این ساختمان را فروخته بودیم و ساختمان دیگری را خریده بودیم، بعد دوستان گفتند که ما ساختمان ۱۰ طبقه ای که البته پنج طبقه بود برای برخی از منافع خریداری کرده ایم. بعد در برخی از رسانه ها و محافل مطرح کردند که اصلا چرا اینها تا این حد به ساختمان خریدن علاقه دارند؟ این بحث ها وقتی مطرح می شود فارغ از بحث های قانونی و حقوقی یکسری ابهاماتی را با خودش به جای می گذارد که اینها تا مدت ها ادامه خواهد داشت. ما هم گفتیم حالا که قرار است چنین فضایی وجود داشته باشد و ما تا ابد باید پاسخ بدهیم که به خدا سوگند ما هیچ پولی دریافت نکردیم و شهرداری خودش ساختمانی را خریده و ساختمانی را فروخته و یک ریال از این پول هم به خانه موسیقی وارد نکرده است، گفتیم بهتر است که فعلا از همین مجموعه خودمان استفاده کنیم.

    نوربخش در پایان گفت: در حال حاضر ساختمان شماره دو به شهرداری تهران بازگردانده شده و از شهرداری خواستیم که ساختمان قبلی را دوباره به ما بازگرداند چون قرار بر این بود در صورت حضور در ساختمان جدید ما به طور کلی از این فضا نقل مکان کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=104081
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *