×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 102988
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۹ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoگروه موسیقی «نوای کهن» با زنده کردن یکی دیگر از نواهای کهن ایران زمین به استقبال مخاطبان خود در روزهای واپسین سال۹۴ رفت.
    + کلیپ «خوشه چین» جزو یکی از قسمتهای آلبومی تصویری به نام «عشق بی‌پایان» از «نوای کهن» است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • گروه موسیقی نوای کهن

    گروه موسیقی نوای کهن

    گروه موسیقی «نوای کهن» با زنده کردن یکی دیگر از نواهای کهن ایران زمین به استقبال مخاطبان خود در روزهای واپسین سال۹۴ رفت.

    «محمدرضا اسلامی» سرپرست گروه «نوای کهن» با اعلام این خبر، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «مهر و محبت هواداران بیشماره گروه نوای کهن مارا بر آن داشت تا کلیپ «خوشه چین» به کارگردانی «علی تهرانی»، اثری از «روح الله خالقی» با شعری از «کریم فکور» را که از آهنگهای زیبای وطنی بوده و جزو یکی از قسمتهای آلبومی تصویری به نام «عشق بی‌پایان» از «نوای کهن» است، پیش از انتشار رسمی آلبوم، به صورت مجزا و اینترنتی در دسترس مخاطبین قرار دهیم.»

    سیاوش اسدپور (نوازنده نی و آواز)، پیام کریمی (نوازنده سنتور)، سینا مشفقی (نوازنده تار باس) در کنار محمدرضا اسلامی (نوازنده تنبک و سرپرست) در کلیپ «خوشه چین» به عنوان اعضای گروه «نوای کهن» به هنرنمایی پرداخته‌اند.

    کلیپ «خوشه چین» را با اجازه صاحب اثر، در ادامه از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود با کیفیت HD

    با کیفیت خوب آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=102988
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *