×
×

اولین اثر «سینا گلزار» راهی بازار می شود

  • کد نوشته: 102487
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoدموی صوتی آلبوم موسیقی «عاشقتر» با صدای «سینا گلزار» و با حضور «نصرالله مدقالچی» یکی از باسابقه‌ترین و سرشناس‌ترین دوبلورهای ایران رونمایی و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +اولین آلبوم رسمی «سینا گلزار» با حضور اصحاب رسانه و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر ۲۴ اسفندماه سال جاری در آجودانیه رونمایی خواهد شد

    اولین اثر «سینا گلزار» راهی بازار می شود
  • سینا گلزار و نصرالله مدقالچی

    سینا گلزار و نصرالله مدقالچی

    دموی صوتی آلبوم موسیقی «عاشقتر» با صدای «سینا گلزار» و با حضور «نصرالله مدقالچی» یکی از باسابقه‌ترین و سرشناس‌ترین دوبلورهای ایران رونمایی و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین آلبوم رسمی «سینا گلزار» با حضور اصحاب رسانه و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر طی تاریخ ۲۴ اسفندماه سال جاری در آجودانیه رونمایی خواهد شد.

    این آلبوم توسط «سینا گلزار» آهنگسازی و تنظیم شده است و «ایمان حجت» میکس و مستر، «پیام طونی» ویولون، «مجتبی تقی پور» گیتار، «فرامرز فهیمی» مدیر استدیو ضبط نهال شیروش، با ما در تولید این اثر همکاری داشته اند.

    آلبوم موسیقی «عاشقتر» اولین اثر رسمی «سینا گلزار» از صبح ۲۵ اسفندماه توسط شرکت پخش «دینا گستر» به همت و مدیریت موسسه فرهنگی «مدیران شیوه» در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    در ادامه می توانید فایل صوتی دموی آلبوم «عاشقتر» را با اجازه صاحب اثر، از طریق «موسیقی ایرانیان»، آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    سینا گلزار

    سینا گلزار

    https://musiceiranian.ir/?p=102487
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *