×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 92923
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام آبان ۱۳۹۴
  • ۸ دیدگاه
  • hot-topic-logoکلیپ «عاشق شدم» با صدای «سینا گلزار» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان و به تهیه کنندگی موسسه «مدیران شیوه» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +اولین آلبوم رسمی «سینا گلزار» با عنوان «عاشقتر» پس از ایام سوگواری ماه صفر منتشر می شود

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • سینا گلزار

    سینا گلزار

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کلیپ «عاشق شدم» با صدای «سینا گلزار» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان و به تهیه کنندگی موسسه «مدیران شیوه» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده مراحل پایانی تولید آلبوم رسمی خود را دنبال می‌کند و به زودی چند تک قطعه و ویدئوی دیگر را هم منتشر خواهد کرد. «سینا گلزار» درباره جدیدترین فعالیت‌های خود و آلبوم جدیدش گفت: «همه چیز خوب پیش می‌رود و به زودی پس از صدور مجوزهای لازم، آلبوم من روانه بازار خواهد شد. تمام تلاش من و هدفم برای این آلبوم جذب مخاطبان جدید و رضایت طرفداران قدیمی‌ام بوده است. آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات را خودم انجام داده‌ام و امیدوارم که مورد پسند مخاطبان و منتقدان موسیقی قرار گیرد.»

    وی در ادامه افزود: «من از ابتدای فعالیت هنری خودم ترجیح داده‌ام که مسیر مجاز را دنبال کنم و به همین دلیل با رسانه‌ها و سایت‌های رسمی داخلی همکاری کرده‌ام. مرجع اصلی اطلاع‌رسانی و انتشار آثار من سایت «موسیقی ایرانیان» و سایر رسانه‌های رسمی داخل کشور است. از همین طریق اعلام می‌کنم که اگر اثری از من در سایت غیرمجازی منتشر شد بدون رضایت من بوده و من از مسئولان تقاضا دارم که برخورد جدی با این قبیل سایت‌ها داشته باشند.»

    شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمی «سینا گلزار» با عنوان «عاشقتر» پس از ایام سوگواری ماه صفر به تهیه کنندگی موسسه «مدیران شیوه» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    در ادامه می توانید کلیپ «عاشق شدم» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ «عاشق شدم» با صدای «سینا گلزار»

    آهنگسازی، تنظیم و سرایش ترانه: سینا گلزار
    میکس و مستر : ایمان حجت
    استودیو ضبط : نهال شیروش ( فرامرز فهیمی )

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=92923
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *