×
×

دوره حکم دوم سرپرست دفتر موسیقی به پایان رسید

  • کد نوشته: 102203
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • تابناک فرهنگی در گزارشی نوشت: در حالی که برای دومین بار مهلت حکم سرپرست کنونی دفتر موسیقی یعنی فرزاد طالبی به پایان رسیده است همچنان خبری از معرفی مدیرکل این مجموعه نیست. ۱۴ تیر ماه امسال خبر استعفای پیروز ارجمند از دفتر موسیقی و انتصاب فرزاد طالبی به عنوان سرپرست دفتر موسیقی منتشر شد. فرزاد […]

    دوره حکم دوم سرپرست دفتر موسیقی به پایان رسید
  • تابناک فرهنگی در گزارشی نوشت:

    فرزاد طالبی

    فرزاد طالبی

    در حالی که برای دومین بار مهلت حکم سرپرست کنونی دفتر موسیقی یعنی فرزاد طالبی به پایان رسیده است همچنان خبری از معرفی مدیرکل این مجموعه نیست.

    ۱۴ تیر ماه امسال خبر استعفای پیروز ارجمند از دفتر موسیقی و انتصاب فرزاد طالبی به عنوان سرپرست دفتر موسیقی منتشر شد.

    فرزاد طالبی از اوایل بهار امسال از سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دفتر موسیقی نقل مکان کرد تا به عنوان معاون ارجمند فعالیت کند که البته این انتصاب در نوع خود بسیار جالب توجه بود. از همان اوایل آمدن طالبی به دفتر موسیقی بسیاری بر این اعتقاد بودند که ارجمند به زودی کنار گذاشته خواهد شد و به همین دلیل فرزاد طالبی را به دفتر موسیقی آورده اند تا به سرعت در جریان امور و وضعیت این دفتر قرار بگیرد و در اولین فرصت جایگزین او شود.

    اما پس از رفتن پیروز ارجمند از دفتر موسیقی، حکم سرپرستی این دفتر برای طالبی صادر شد.

    طی سه ماه اول سرپرستی طالبی هیچ گزینه ای به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی معرفی نشد و بسیاری از رسانه ها به گمان اینکه حکم سرپرست دفتر موسیقی قاعدتا باید سه ماهه باشد از معرفی نشدن مدیرکل جدید نوشتند؛ اما مسئولان وزارت ارشاد گفتند به لحاظ قانونی حکم سرپرستی تا ۴ ماه نیز می تواند ادامه داشته باشد.

    درست ۱۴ آبان مهلت چهار ماهه سرپرستی فرزاد طالبی در دفتر موسیقی به پایان رسید و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مانند حسین نوش‌آبادی(سخنگوی وزارت ارشاد) خبر از انتصاب مدیرکل جدید در آینده ای نزدیک می دادند. برای مثال نوش آبادی ۲۳ آذر در نشست خبری با اهالی رسانه عنوان کرده بود هفته آینده مدیرکل دفتر موسیقی معرفی می شود.

    به هر روی این اتفاق در نهایت نیافتاد و اوایل دی ماه مسئولان وزارت ارشاد عنوان کردند امکان تمدید حکم سرپرستی دفتر موسیقی برای ۴ ماه دیگر وجود دارد و در نهایت این حکم برای یک دوره دیگر تمدید شد.

    روز گذشته یعنی جمعه ۱۴ اسفند دقیقا ۸ ماه می شود که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وسیله سرپرست اداره می شود و حالا دوره هر دو حکم ۴ ماهه فرزاد طالبی در این سمت به پایان رسیده است اما همچنان خبری از معرفی مدیرکل دفتر موسیقی نیست.

    در چنین شرایطی این سئوال به ذهن متبادر می شود که آیا واقعا هیچ مدیری برای به دست گرفتن سکان هدایت دفتر موسیقی در بین مدیران موسیقی مملکتمان وجود ندارد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری اش بتوانند بر سر آن به توافقی دو طرفه برسند؟

    https://musiceiranian.ir/?p=102203
       
    برچسب ها فرزاد طالبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *