×
×

گزارش های مفصل از متن و حاشیه اجراهای چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 100054
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۵ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر، ۹ گروه موسیقی در پنج سالن کنسرت کوک خواهند کرد، دیروز نیز اجراهای مختلفی با استقبال مخاطبین به روی صحنه رفت.
    +برنامه پنجمین روز اجراهای جشنواره موسیقی فجر را در ادامه دنبال کنید

    گزارش های مفصل از متن و حاشیه اجراهای چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر
  • جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر، ۹ گروه موسیقی در پنج سالن کنسرت کوک خواهند کرد، دیروز نیز اجراهای مختلفی با استقبال مخاطبین به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ۲۵ بهمن‌ماه «پرواز همای» همراه گروه «مستان» در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

    در تالار وحدت نیز دو کنسرت اجرا می‌شود؛ در برنامه نخست گروه «سیر» با هنرنمایی مسعود شعاری، کریستف رضاعی، ارکستر سمفونیک تهران و بردیا کیارس در ساعت ۱۸:۱۵ اجرایی را خواهد داشت. بلیت‌های این کنسرت در روزهای اولیه آغاز فروش بلیت، به‌طور کامل فروخته شد. اجرای دوم نیز به رسیتال پیانو «رافائل میناسکانیان» است که در ساعت ۲۱ در همین تالار روی صحنه می‌رود.

    سالن رودکی در ساعت ۱۸:۱۵ شاهد هنرنمایی ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی خواهد بود.

    «شجاعت حسین‌خان» نیز هنرمندی است که قرار بود از هندوستان برای اجرا در این دوره از جشنواره موسیقی فجر به تهران بیاید و در ساعت ۲۱ برنامه خود را در برج میلاد اجرا کند؛ اما گویا برای این نوازنده‌ی بنام هندی هنوز روادید لازم برای ورود به ایران صادر نشده است.

    فرهنگسرای ارسباران نیز آخرین روز میزبانی خود را در سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر با دو اجرا پشت سر خواهد گذاشت. دو اجرا نخست به گروه‌های «دگردیس» و«تندر» اختصاص دارد که ساعت ۱۸:۱۵ آغاز می‌شود. این سالن در ساعت ۲۱ نیز شاهد اجرای گروه‌های «بمرانی» و «شهریار مسرور» خواهد بود.

    گزارش مفصل «موسیقی ایرانیان» از چهارمین روز چشنواره موسیقی فجر را در ادامه دنبال کنید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=100054
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *